Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Íme a Google frissítései a strukturált adatokban

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.08.14.

A Google frissítette a strukturált adatokra vonatkozó fejlesztői oldalát, és hozzáadott néhány új strukturált adat ‘tulajdonságot’!

A munkahelyekkel kapcsolatos weboldalak nagy örömére bővült a repertoár. Az Occupation és a OccupationAggregationByEmployer-en belül alkalmazható két új tulajdonság (property) jelent meg, a “JobBenefits” és az “industry”.

internet-search-engine-1433323_1920

Az occupation (foglalkozás) típusú strukturált adatok előnye a rich resultson kívül pl. az, hogy a fizetésekkel foglalkozó weboldalak egyszerűbben gyűjthetnek automatikusan adatokat az egyes állások általános fizetéseiről. Az OccupationAggregationByEmployer segítségével az ilyen fizetésbecslők az állást meghirdető szervezet is fogják látni, lehetőségük van bedobni ezt az adatot is a számításaikba.

Ezek teljesen opcionálisan megadható structured data egységek, nem negatívum a Google szemében, ha nem adunk meg itt semmit, de megjelenhetnek rich resultként a kitöltött elemek.

Az igazi újdonságot ezeken belül a ‘JobBenefits’ és az ‘industry’ megjelenése jelenti. Nomen est omen, hiszen előbbi esetén munkahelyi juttatásokat adhatunk be, az utóbbi esetén a pozícióhoz köthető iparágat adhatjuk meg nem túl meglepő módon. Kiváló lehet ez a Profession-típusú álláskereső-portálok számára.

 

Forrás: https://www.searchenginejournal.com/google-adds-new-structured-data-jobbenefits-industry/376569/

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet