Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Így védi a Google a fiatalkorúakat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.08.16.

Korábbi cikkünkben arról volt szó, hogy a Facebook milyen módon védi a fiatalokat, a mostani írásunkban pedig a Google-ről lesz szó.

Egy biztonságosabb online tér létrehozása érdekében tett lépéseket a Google. Miután az elmúlt évben a szülők és gyerekek egyaránt több időt töltöttek a virtuális térben, a szakértők felhívták a figyelmet arra, hogy egy olyan virtuális környezetet biztosítsunk a gyerekek és tinik számára, ami biztonságos.

A következő újdonságokat vezetik be:

  •  A változások között szerepel, hogy a 18 év alatti korosztálynak nem megfelelő hirdetések megjelenítése akadályozva lesz. 
  • A digitális lábnyom felett is nagyobb kontrollt kapnak, lehetőségük lesz nekik vagy szüleiknek a gyerekek képeinek eltüntetését a Google találati listájából.
  • A Youtube feltöltési beállítása automatikusan a legprivátabb opciót fogja adni. Kevesebb hirdetést fognak látni, amely pénzköltésre ösztönözné a gyerekeket. Extra funkcióként a szülők beállíthatnak lefekvést jelző emlékeztetőket, aminek idejét ők választhatják ki.
  • A Location History automatikusan ki lesz kapcsolva és nem lesz bekapcsolható a gyerekek által.
  • A Google Play áruház új safety section-nel bővül, ahol részletes információkat kaphatnak a szülők az adott applikációról és a gyűjtött adatokról.
  • Bevezetik a Safe Search-et, ami kiszűri a felnőtt tartalmat a gyerekek számára
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet