Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Idén már nem kell tartani a Pingvinektől

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.12.04.

Hivatalosan is közölték, hogy Pingvin algoritmus frissítés már nem lesz idén, ami így már hivatalosan is ellentmond, egy másik hivatalos Google szócső, Gary Illyés korábbi kijelentésének.

Vagyis megy a szokásos Google kavarás az algoritmusok terén, ami vélhetően az alábbiakra vezethető vissza:

  • A Google is csak egy cég, ahol hús-vér emberek dolgoznak és mint ilyenek, szeretnének szabadságra menni, főleg karácsonykor. A helyükben én sem vállalnék be egy ilyen volumenű frissítést, mert ha bármi rosszul sül el, akkor azonnal azzal támadnák őket, hogy miért nem hárítják el a problémát azonnal és miért vannak ilyenkor szabin a fejlesztők.
  • Az algoritmus frissítés technikai háttere még nem áll készen igazából és elhamarkodottak voltak a korábbi nyilatkozatok. Erre is láttunk már sok példát.
  • Igazából már kész vannak mindennel, a szabik sem okoznának gondot, egyszerűen csak stratégialilag jobb megoldásnak tartják jövő év elejére tolni a frissítést.
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet