Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hozzunk létre A/B tesztet Demand Gen kampányainkhoz

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.11.22.

Októbertől kezdve a Demand Gen kampányok minden hirdető számára elérhetőek lesznek a Google Ads szolgáltatásban, és a Discovery-kampányok jogosultak lesznek a frissítésekre.

A frissítést követően a Discovery kampányokból származó összes előzmény adat zökkenőmentesen átkerül az új kampányokba, így teljes mértékben kihasználhatjuk az újonnan kialakított felhasználói felület előnyeit és elkezdhetjük kampányaink optimalizálását az új teljesítménynövelő funkciókkal.

A kísérletek segítségével változtatásokat tesztelhet a Demand Gen kampányokban. Mérhetjük eredményeinket, és megérthetjük a módosítások hatását, mielőtt alkalmaznánk őket egy kampányban.

Hogyan működnek a Demand Gen kísérletek?

A Demand Gen kísérletek segítségével kísérleti kampányt hozhatunk létre, amellyel tesztelhetjük, hogyan teljesítenek a változtatások az eredeti kampányhoz képest.

Állítsunk be egy Demand Gen kísérletet

A kísérlet beállításakor megadhatjuk, hogy mennyi ideig szeretnénk azt futtatni, és az eredeti kampány forgalmának (és költségkeretének) mekkora részét szeretnénk felhasználni.

Különböző megbízhatósági szintek közül választhatunk a kísérlet során. Az alacsonyabb szám gyorsabb eredményt tesz lehetővé:

  • 70% (alapértelmezett). Iránybeli eredmények, igazodik a Lift Measurement legalacsonyabb CL-jéhez.
  • 80%. Irányított eredmények, egyensúly a gyorsaság és a biztos eredmények között.
  • 95%. Meggyőző eredmények, azoknak a felhasználóknak, akik nagy biztonságra törekszenek a nagy döntésekhez.

Kövessük nyomon a kísérleteket

A kísérlet futása közben figyelemmel kísérhetjük és összehasonlíthatjuk a teljesítményt az eredeti kampánnyal. Ha szeretnénk, korábban befejezhetjük a kísérletet .

A Demand Gen A/B kísérletek egyedi jellemzői

  • A Demand Gen kísérletek az összes hálózaton futni fognak – Discover, Gmail és Youtube.
  • A Demand Gen kísérletek lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy teszteljék a képes és videókampányok összes változatát.
  • A kísérletek csak kreatív tesztelést tesznek lehetővé. Jelenleg nem javasolják más változók, például célzás, ajánlat és költségkeret tesztelését.
  • A hirdetőknek azt javasolják, hogy hozzanak létre új kampányokat azonos kezdési dátummal a kísérlet futtatásához. A kísérletek csak a Demand Gen kampányokat használhatják.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet