Októbertől kezdve a Demand Gen kampányok minden hirdető számára elérhetőek lesznek a Google Ads szolgáltatásban, és a Discovery-kampányok jogosultak lesznek a frissítésekre.
A frissítést követően a Discovery kampányokból származó összes előzmény adat zökkenőmentesen átkerül az új kampányokba, így teljes mértékben kihasználhatjuk az újonnan kialakított felhasználói felület előnyeit és elkezdhetjük kampányaink optimalizálását az új teljesítménynövelő funkciókkal.
A kísérletek segítségével változtatásokat tesztelhet a Demand Gen kampányokban. Mérhetjük eredményeinket, és megérthetjük a módosítások hatását, mielőtt alkalmaznánk őket egy kampányban.
Hogyan működnek a Demand Gen kísérletek?
A Demand Gen kísérletek segítségével kísérleti kampányt hozhatunk létre, amellyel tesztelhetjük, hogyan teljesítenek a változtatások az eredeti kampányhoz képest.
Állítsunk be egy Demand Gen kísérletet
A kísérlet beállításakor megadhatjuk, hogy mennyi ideig szeretnénk azt futtatni, és az eredeti kampány forgalmának (és költségkeretének) mekkora részét szeretnénk felhasználni.
Különböző megbízhatósági szintek közül választhatunk a kísérlet során. Az alacsonyabb szám gyorsabb eredményt tesz lehetővé:
- 70% (alapértelmezett). Iránybeli eredmények, igazodik a Lift Measurement legalacsonyabb CL-jéhez.
- 80%. Irányított eredmények, egyensúly a gyorsaság és a biztos eredmények között.
- 95%. Meggyőző eredmények, azoknak a felhasználóknak, akik nagy biztonságra törekszenek a nagy döntésekhez.
Kövessük nyomon a kísérleteket
A kísérlet futása közben figyelemmel kísérhetjük és összehasonlíthatjuk a teljesítményt az eredeti kampánnyal. Ha szeretnénk, korábban befejezhetjük a kísérletet .
A Demand Gen A/B kísérletek egyedi jellemzői
- A Demand Gen kísérletek az összes hálózaton futni fognak – Discover, Gmail és Youtube.
- A Demand Gen kísérletek lehetővé teszik a hirdetők számára, hogy teszteljék a képes és videókampányok összes változatát.
- A kísérletek csak kreatív tesztelést tesznek lehetővé. Jelenleg nem javasolják más változók, például célzás, ajánlat és költségkeret tesztelését.
- A hirdetőknek azt javasolják, hogy hozzanak létre új kampányokat azonos kezdési dátummal a kísérlet futtatásához. A kísérletek csak a Demand Gen kampányokat használhatják.