Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hozz ki többet a képbővítményeidből az új fejlesztések segítségével

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.12.13.

Év elején a Google bejelentette a képbővítmények globális elérhetőségét, amelyek segítségével vizuálisan vonzóbb keresési hirdetést lehet létrehozni. Annak érdekében, hogy több potenciális ügyfelet vonzzon és még könnyebben használható legyen, a Google számos új fejlesztést vezetett be.

Mutasd be márkád releváns látványelemekkel, több eszközön

A képbővítmények kiegészítik a keresési hirdetés termékeit és szolgáltatásait releváns vizuális elemekkel. Ez megkönnyíti a potenciális ügyfelek tájékozódását, és elősegítheti döntésüket is. Korábban a képbővítmények csak mobil eszközökön jelentek meg, de annak érdekében, hogy még több embert elérhessenek, a következő hetekben már megjelennek az asztali eszközökön is.

Ha már használsz képbővítményeket, azok automatikusan megjelennek az asztali eszközökön, ahogy a frissítés elindul. 

Ceumedika példája az asztali megjelenésre

Megnézheted asztali eszközök teljesítményét, ha teljesítményadataid „Eszköz” szerint szegmentálod . Ez a frissítés a dinamikus képbővítményekre is vonatkozik.

Használj dinamikus képbővítményeket, bármilyen nyelven

A dinamikus képbővítmények a gépi tanulás segítségével automatikusan kiválasztják a legrelevánsabb képeket a hirdetés céloldaláról, és hozzáfűzik őket a hirdetéshez. Miután beállítottad, a Google a weboldaladról képeket ad hozzá a megfelelő hirdetéscsoportokhoz a keresési kampányokban. Korábban a dinamikus képbővítmények csak angol nyelven voltak elérhetők. Mostantól minden nyelven elérhetőek.

A dinamikus képbővítmények használatának megkezdéséhez jelentkezz be fiókod Bővítmények oldalán, vagy keresd meg a „Dinamikus képbővítmények hozzáadása” javaslatot a Javaslatok oldalon.

Képbővítmények létrehozása stock fotók segítségével

A képbővítmények létrehozásához szükséges látványelemek beszerzése kihívást jelenthet. Ennek megkönnyítése érdekében most már válogathatsz a Google Ads szolgáltatásban ingyenesen használható stock képek közül is.

A kezdéshez válaszd a „Stock Images” lehetőséget, amikor a rendszer felkér, hogy válassz képet a képbővítményhez. Ha találtál egy megfelelő képet, a Google Ads szolgáltatásban megvághatod négyzet vagy fekvő formátumra, mielőtt alkalmaznád a bővítményre.

Jó tudni, hogy a vízjel nem fog megjelenni a képen!

Bevált gyakorlat: alkalmazz legalább 3 képet a képbővítményekhez, és győződj meg arról, hogy azok relevánsak kulcsszavaid és hirdetésed szempontjából. Ezenkívül ügyelj arra, hogy a legfontosabb tartalom a képek közepén helyezkedjen el.

További információ a képbővítményekről a Google Ads Súgójában található.

Forrás: https://support.google.com/google-ads/answer/11430278

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet