Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan válasszunk SEO szakértőt?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2017.02.28.

Egyenesen a Google-től érkezett egy hivatalos videó arról, hogyan érdemes kiválasztani a megfelelő SEO szakértőt. Maile Ohye, aki több mint 10 éve a Google Search csapat tagja, beszél arról a videóban, hogy mire kell figyelni, amikor a megfelelő SEO szakértőt keressük.

Elmondása szerint mindenképpen kérni kell referenciákat, minta projekteket, akár sikersztorikat, esettanulmányokat a SEO szakértőtől. Bekérhetnek akár minta auditot is a projekt megnevezése nélkül. A videó mindenképpen üdvözítő, mivel a Google nyíltan beszél a SEO-ról, mint szakmáról, ami segíti a munkánkat és a videó végén konkrétan megemlíti, hogy a keresőoptimalizálásból leghamarabb 4-12 hónapon belül várható eredmény.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet