Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hogyan tartsunk lépést a GMB profilok kihívásaival, hogy ne függesszék fel?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.09.29.

Hogyan tartsuk be a Google My Business profilok iránti elvárásokat, és nem csak azért, hogy optimálisan működjenek, hanem azért, hogy ne tiltsa le a Google? A letiltás jelenthet annyit is, hogy egyszerűen nem jelenik meg, de ennél károsabb hatása is lehet, ezért kifejezetten fontos figyelembe venni az irányelveket és egyéb elvárásokat!

  • Figyelem: frissültek az irányelvek!
  • Első kérdés: a vállalkozás jogosult-e Google-vállalkozás profilra?
  • Ki kezelheti a profilt, és hogyan kell kezelnie?
  • Fontos útmutatások a kezelőknek, tippek, iránymutatások
  • Vállalkozás elnevezési szabályok, elérhetőségek megadása, stb.
  • Nyitvatartási idő. Van amikor meg sem kell adni?
  • További tippek, javaslatok, hogy betartsuk az irányelveket!

Forrás és a részletek: https://searchengineland.com/how-to-follow-google-business-profile-guidelines-432177

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet