Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hogyan készüljünk fel a Google SGE-re? (Search Generative Experience)

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.12.15.

Az SGE kétségtelenül hatással lesz az organikus eredményekre, pozitív és negatív következményekkel is járhat, ha a jelenlegi állapotában elindul. De mekkora lesz ez a hatás? Az előzetes becslések szerint ez az organikus forgalom akár 30%-os csökkenését is jelentheti.

De még mindenki csak találgat…

Miről van szó pontosan?

  • Az SGE meg fogja változtatni a jelenlegi SERP környezetet
  • A hivatkozott források képei valószínűleg befolyásolják a CTR-t
  • Ha a mesterséges intelligencia itt is megjelenik, az organikus eredmények CTR-je csökkenhet
  • Jelenleg kevesebb hirdetés található az SGE-ben, mint a normál keresésben
  • A dolgok folyamatosan változnak az SGE-ben!

A fenti pontok részletei és további információk az alábbi cikkben olvashatóak eredeti nyelven:

https://searchengineland.com/prepare-google-sge-tips-seo-success-433083

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet