Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan javíthatsz a linképítési stratégiádon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.09.24.

A linkfejlesztési stratégiádat illetően talán tudunk néhány olyan tanáccsal szolgálni, amivel kevesebb erőfeszítéssel, ráadásul hatékonyabban tudsz dolgozni.
Alább olvashatsz pár hasznos tippet:

strategic vision2

  1. Válassz egy link partnert a konkurenciából, akár külföldi vetélytársat, majd amennyiben lehetséges, szerezz tőlük linkeket!

  2. Ha webfejlesztőt keresel, akkor válassz olyat, aki rövid időn belül képes elvégezni a rábízott feladatokat, ahelyett, hogy hónapokig várnál egy link elhelyezésére. Keress rá a legutóbbi bejegyzésre, frissítésre és nézd meg, hogy tartalmaz-e külső hivatkozású linkeket!

  3. Légy tisztában azzal, hogy ki a célközönséged! Ki az a személy, akivel felveszed a kapcsolatot? A honlap tulajdonosa, akinél nem kell várni bizonyos döntések vagy kérések átfutására, vagy egy olyan személy, aki jogosult link elhelyezésre? Keresd meg az online fellelhető információkat ezekről a személyekről! Ha lehetséges, hívd fel, vagy beszélj vele személyesen, mert néhány szóváltás is elengedő lehet a közös álláspontok egyeztetéséhez.

  4. Gyakori hiba, hogy elmarad a link elhelyezése céged megemlítésekor, valamint a szöveg olyan tartalmi részeinél, ahol a további részletek megismerése szükséges. Ügyeljünk arra is, hogy rávezető információk hiányában egy link önmagában nem sokat ér, mert nem kelti fel ahhoz az érdeklődést, hogy bárki rákattintson. Például egy időszakos promóció részleteinek megtekintése céljából beszúrt link lehet figyelemfelkeltő.

  5. Sokkal könnyebb termékekkel kapcsolatos információkkal magas kattintás számot elérni, amit ugyan konkrét termékek hirdetésével is elérhetünk, de ez utóbbi több ráfordított időt igényel.
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet