Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hogyan helyettesítsük a hasonló közönségeket?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.03.10.

Augusztus 1-vel megszűnik a similar audience feature, ezután nem fog már adatot gyűjteni, illetve a meglévő adatbázisok is megszűnnek, nem lehet kampányokhoz hozzácsatolni. Ezzel a Google egy igen értékes szolgáltatását veszítjük el.

Ads a 3rd party cookiek kivezetéséhez köti a similar audiencek megszűnését és ehhez egy tartósabb megoldást javasol. Lássuk, mi a Google javaslatai.

Google javaslatok az átállásra:

  1. Készítsünk listát hogy hol és milyen similar listákat használunk a kampányoknál
  2. Érték alapú optimalizálás alkalmazását javasolja, rendeljünk monetáris értéket a konverizókhoz
  3. Customer match (email lista), hacsak nem vagyunk opt-outolva, továbbra is signalként fogja a rendszer használni és a saját listák jellemzően a legerősebbek. Smart biddingnél és value based biddingnél ezeket a listákat a rendszer automatikusan figyelni fogja
  4. Készítsünk egyéni szegmenseket brand és nem brand kulcssszavakra és ezeket alkalmazzuk a kampányoknál
  5. Affinity szegmensek használata
  6. Optimalizált célzás alkalmazása – itt ajánlják, hogy saját listákat töltsünk fel, ezekben az esetekben jobban működik, feltöltés után lassan bővítsük az audience expansiont.
  7. Demográfiai célzások, kizárások megszüntetése
  8. GA4 átállás
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet