Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hogyan helyettesítsük a hasonló közönségeket?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.03.10.

Augusztus 1-vel megszűnik a similar audience feature, ezután nem fog már adatot gyűjteni, illetve a meglévő adatbázisok is megszűnnek, nem lehet kampányokhoz hozzácsatolni. Ezzel a Google egy igen értékes szolgáltatását veszítjük el.

Ads a 3rd party cookiek kivezetéséhez köti a similar audiencek megszűnését és ehhez egy tartósabb megoldást javasol. Lássuk, mi a Google javaslatai.

Google javaslatok az átállásra:

  1. Készítsünk listát hogy hol és milyen similar listákat használunk a kampányoknál
  2. Érték alapú optimalizálás alkalmazását javasolja, rendeljünk monetáris értéket a konverizókhoz
  3. Customer match (email lista), hacsak nem vagyunk opt-outolva, továbbra is signalként fogja a rendszer használni és a saját listák jellemzően a legerősebbek. Smart biddingnél és value based biddingnél ezeket a listákat a rendszer automatikusan figyelni fogja
  4. Készítsünk egyéni szegmenseket brand és nem brand kulcssszavakra és ezeket alkalmazzuk a kampányoknál
  5. Affinity szegmensek használata
  6. Optimalizált célzás alkalmazása – itt ajánlják, hogy saját listákat töltsünk fel, ezekben az esetekben jobban működik, feltöltés után lassan bővítsük az audience expansiont.
  7. Demográfiai célzások, kizárások megszüntetése
  8. GA4 átállás
Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet