Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan hat az online térre az új koronavírus?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.03.16.

Egyre nagyobb a bizonytalanság és a pánik az új koronavírus miatt és körül. Természetesen az online világot, így az online hirdetéseket sem kerüli el a téma. 

Szakértők a 2020-as év első negyedévére -15%, második negyedévére -20%-os visszaesést jósolnak az utazás és egyéb szektorokban, amelyet a koronavírus érinthet. Gyakorlatilag elmondható, hogy nincs olyan terület, amelyre valamilyen hatást ne gyakorolna az új vírus. 

koronavirus_0

Nem csak negatív következmények vannak, akadnak olyan területek is, ahol egyértelműen nő a kereslet, mellyel a kínálat is igyekszik lépést tartani. Várhatóan kereskedelem, fogyasztásra kész termékek, ahol van kiszállítás, otthoni szórakoztatás fogja a FB forgalom 35-40%-át kitenni.

Komoly keresleti és kínálati gondokat okozhat, pl a Kínából érkező áruk iránti érdeklődés csökkenés, ezért sokkal több ideig kell hirdetniük, hogy az árukészlet elfogyjon.

Egyes cégek többet költenek a digitális büdzséjükre, pl. akiknél sok rendezvényt, konferenciát és egyéb eseményt töröltek és onnan számított bevételre, azok most többet költenek majd online-ra, hogy behozzák az ezektől való elesésüket.

Sok minden változik, és fel kell kötni a nadrágunkat, hiszen nem rövid időszakról van szó. Előreláthatólag az év 2. Felében fogják a vállalkozások a lemaradást behozni és ott nőni fog a költés a digitális csatornákra.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet