Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hogyan használjuk a Google Ads új AI vezérelt képszerkesztőjét

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.10.10.

A Google bevezette az AI képszerkesztőt, ami kezdetben a Performance Max kampányoknál volt elérhető, de mára a Search, a Display, az App és a Demand Gen kampányoknál is elérhető.

A Google Ads készített egy oktatóanyagot, melyben bemutatja, hogyan használhatjuk ki az eszköz előnyeit, hogy időt és pénzt takarítsunk meg.

Az oktatóvideó az alábbi linken érhető el:

Mire képes az AI képszerkesztő?

  • A kép hátterének eltávolítására
  • A kép hátterének cseréjére
  • Objektumok és képek hozzáadására és törlésére
  • A képek kiterjesztésére a meglévő képarányukon kívülre.

A Google Ads AI-képszerkesztő eszköze két különböző módon érhető el:

A menü bal oldalán a „+” Létrehozás gombra kattintva, majd az „Eszközök” lehetőséget választva. 

Ezenkívül a bal oldali menüben az „Eszközök” elemre kattintva eljuthatunk az Eszköztárba.

A kezdéshez válasszuk a „Kép létrehozása AI segítségével” lehetőséget.

Forrás:

https://www.searchenginejournal.com/how-to-use-the-new-google-ads-ai-image-editor/529040/

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet