Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan fejezik ki szolidaritásukat a tech-cégek?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.16.

A pénteki franciaországi terrorista támadásokkal kapcsolatban több számítástechnikai cég figyelemreméltóan fejezte ki a szolidaritását.

Az Airbnb egy „Sürgős szálláshelyek Párizsban” felületet hozott létre, lehetővé téve azoknak, akik Párizsban kényszerültek maradni, hogy bizonyos Airbnb szálláshelyeket ingyen használjanak.

Az Amazon főoldalán egy bannert találunk a francia zászlóval és a „Solidarité” – szolidaritás kifejezéssel.

A Facebook felhasználók egy francia trikolór profilkép filterrel fejezhetik ki a szolidaritásukat. Ezen kívül a Facebook tegnap este elindított egy „Biztonságban vagyok” bejelentkező funkciót, hogy a franciaországi felhasználók mielőbb értesíteni tudják az ismerőseiket, hogy jól vannak.

Több számítástechnikai és telekommunikációs cég is ingyenes hívásokat biztosít Franciaországban:

A Google ingyen biztosítja a Hangouts hívásokat Franciaországba. A YouTube oldalán a logó a francia zászló színeiben szerepel, és a videók helyén egy „Párizzsal vagyunk” bannert helyeztek el. A „Latest news” link pedig a France 24 angol nyelvű YouTube csatornájára visz.

A Microsoft egy Skype blog posztban adta hírül, hogy ingyen biztosít helyi és nemzetközi hívásokat, vezetékes és a mobil hálózaton egyaránt Franciaországban a következő pár napban.

A T-Mobile is ingyenes hívásokat és SMS üzeneteket biztosított Franciaország és az Egyesült Államok között a hétvégén.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet