Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan fejezik ki szolidaritásukat a tech-cégek?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.16.

A pénteki franciaországi terrorista támadásokkal kapcsolatban több számítástechnikai cég figyelemreméltóan fejezte ki a szolidaritását.

Az Airbnb egy „Sürgős szálláshelyek Párizsban” felületet hozott létre, lehetővé téve azoknak, akik Párizsban kényszerültek maradni, hogy bizonyos Airbnb szálláshelyeket ingyen használjanak.

Az Amazon főoldalán egy bannert találunk a francia zászlóval és a „Solidarité” – szolidaritás kifejezéssel.

A Facebook felhasználók egy francia trikolór profilkép filterrel fejezhetik ki a szolidaritásukat. Ezen kívül a Facebook tegnap este elindított egy „Biztonságban vagyok” bejelentkező funkciót, hogy a franciaországi felhasználók mielőbb értesíteni tudják az ismerőseiket, hogy jól vannak.

Több számítástechnikai és telekommunikációs cég is ingyenes hívásokat biztosít Franciaországban:

A Google ingyen biztosítja a Hangouts hívásokat Franciaországba. A YouTube oldalán a logó a francia zászló színeiben szerepel, és a videók helyén egy „Párizzsal vagyunk” bannert helyeztek el. A „Latest news” link pedig a France 24 angol nyelvű YouTube csatornájára visz.

A Microsoft egy Skype blog posztban adta hírül, hogy ingyen biztosít helyi és nemzetközi hívásokat, vezetékes és a mobil hálózaton egyaránt Franciaországban a következő pár napban.

A T-Mobile is ingyenes hívásokat és SMS üzeneteket biztosított Franciaország és az Egyesült Államok között a hétvégén.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet