Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hogyan fejezik ki szolidaritásukat a tech-cégek?

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.11.16.

A pénteki franciaországi terrorista támadásokkal kapcsolatban több számítástechnikai cég figyelemreméltóan fejezte ki a szolidaritását.

Az Airbnb egy „Sürgős szálláshelyek Párizsban” felületet hozott létre, lehetővé téve azoknak, akik Párizsban kényszerültek maradni, hogy bizonyos Airbnb szálláshelyeket ingyen használjanak.

Az Amazon főoldalán egy bannert találunk a francia zászlóval és a „Solidarité” – szolidaritás kifejezéssel.

A Facebook felhasználók egy francia trikolór profilkép filterrel fejezhetik ki a szolidaritásukat. Ezen kívül a Facebook tegnap este elindított egy „Biztonságban vagyok” bejelentkező funkciót, hogy a franciaországi felhasználók mielőbb értesíteni tudják az ismerőseiket, hogy jól vannak.

Több számítástechnikai és telekommunikációs cég is ingyenes hívásokat biztosít Franciaországban:

A Google ingyen biztosítja a Hangouts hívásokat Franciaországba. A YouTube oldalán a logó a francia zászló színeiben szerepel, és a videók helyén egy „Párizzsal vagyunk” bannert helyeztek el. A „Latest news” link pedig a France 24 angol nyelvű YouTube csatornájára visz.

A Microsoft egy Skype blog posztban adta hírül, hogy ingyen biztosít helyi és nemzetközi hívásokat, vezetékes és a mobil hálózaton egyaránt Franciaországban a következő pár napban.

A T-Mobile is ingyenes hívásokat és SMS üzeneteket biztosított Franciaország és az Egyesült Államok között a hétvégén.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet