Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Hogyan építs fel a nulláról egy 5 milliárdos webáruházat? – a Pelenka.hu története a legújabb KLIKKTALK adásunkban

Tartalomjegyzék

Zoltán Varga
2025.05.08.

Mi kell ahhoz, hogy egy ötletből néhány év alatt milliárdos forgalmú vállalkozás legyen? Ebben az epizódban Csereklei Zoltán, a Pelenka.hu alapítója őszintén mesél arról, hogyan építette fel Magyarország egyik legsikeresebb webáruházát – nem csak pénzügyi szemmel.

Miről szól az epizód?

Az epizódban Csereklei Zoltán megosztja velünk, hogy hogyan hozott kulcsfontosságú üzleti döntéseket a növekedés érdekében, és hogyan reagáltak a COVID alatti kihívásokra, és, hogy miért nem a profit maximalizálása a célja. Nem csak a számokról van szó: bepillantást kapunk a stratégiai döntésekbe, a rendszerépítésbe, a marketinges szempontokba, és abba is, hogy hogyan lehet egy vállalkozás növekedését emberként túlélni.

A beszélgetés résztvevői:

  • Csereklei Zoltán – Tulajdonos & ügyvezető, Pelenka.hu
  • Varga Zoltán – Tulajdonos & ügyvezető, Klikkmánia

Miért érdemes meghallgatni?

Ez az epizód azoknak szól, akik webshopot működtetnek, vagy most indítanák el első vállalkozásukat, vagy egyszerűen inspirációt keresnek a tudatos növekedéshez. A Pelenka.hu története nem csak a sikerekről szól, hanem az útközben megtapasztalt kihívásokról, a vezetői szerep határairól és a vállalkozói lét emberi oldaláról is. Ha kíváncsi vagy arra, hogyan lehet rendszert, csapatot és stabil működést építeni hosszú távon – és közben nem elveszni benne – akkor mindenképpen érdekes lesz számodra ez az epizód!

Hol érhető el a KLIKKTALK podcast?

Az epizódot Spotify-on és YouTube Music-on bármikor meghallgathatod, ha pedig a videós formátumot preferálod, akkor a YouTube-on is megtalálod.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet