Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hirdetések megjelenítése IGTV-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.10.

Az IGTV hatalmas lehetőség a tartalomgyártók számára, hogy kapcsolatba léphessenek rajongóikkal. Az IGTV-hirdetésekkel pedig újabb új módszert kínálkozik arra, hogy pénzt keressenek az általukkomoly munkával előállított tartalommal. 

Az IGTV-hirdetések kezdetben akkor jelennek meg, amikor az emberek rákattintanak, hogy az IGTV-videókat nézzék meg a feedjük előnézetéből.

A videohirdetések mobiltelefonra készülnek és akár 15 másodperc hosszúak is lehetnek. Ezzel egészen új fajta hirdetési formátumok is megszülethetnek, ami talán a platform sajátosságai alapján is fontos lehet.

Az IGTV hatékony és márkabiztos hely lehet majd a reklámozáshoz, mely segít a tartalomgyártóknak pénzt keresni és összekapcsolni a nézőket a saját nagyszerű termékeikkel.

IG TV ads

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet