Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hirdetések megjelenítése IGTV-ben

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.10.

Az IGTV hatalmas lehetőség a tartalomgyártók számára, hogy kapcsolatba léphessenek rajongóikkal. Az IGTV-hirdetésekkel pedig újabb új módszert kínálkozik arra, hogy pénzt keressenek az általukkomoly munkával előállított tartalommal. 

Az IGTV-hirdetések kezdetben akkor jelennek meg, amikor az emberek rákattintanak, hogy az IGTV-videókat nézzék meg a feedjük előnézetéből.

A videohirdetések mobiltelefonra készülnek és akár 15 másodperc hosszúak is lehetnek. Ezzel egészen új fajta hirdetési formátumok is megszülethetnek, ami talán a platform sajátosságai alapján is fontos lehet.

Az IGTV hatékony és márkabiztos hely lehet majd a reklámozáshoz, mely segít a tartalomgyártóknak pénzt keresni és összekapcsolni a nézőket a saját nagyszerű termékeikkel.

IG TV ads

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet