Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hirdetések lesznek a Google helyi találatok között is

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.06.28.

Az SMX konferencián a Google bejelentette, hogy a helyi találatok elé betolakodnak hirdetési találatok is. Várhatóan a top 3-ból egy találat fizetett hirdetés lesz, így a lokális keresőoptimalizálással foglalkozó cégeknek két lehetőségük lesz. Vagy még nagyobb erőbedobással dolgoznak a lokális organikus jelenlétükön vagy AdWords hirdetők lesznek.

 

Google helyi találatok

A hirdetési opció még nem elérhető az AdWords felületén, csak tesztelések folynak. Várhatóan egy újabb bővítmény formájában fog megjelenni az AdWords felületén, amennyiben rendelkezünk megfelelő Google Cégem fiókkal, melyet össze is kapcsoltunk a hirdetői fiókunkkal.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet