Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hasznosabb keresési eredmények a cégadatok hozzáadásával

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2022.10.18.

A Google bejelentette, hogy az elkövetkező hetekben megjeleníti a vállalkozások nevét és logóját is azon keresési hirdetéseknél, melyeket mobilon látunk.

Ez a következőképpen fog működni: amikor a Google Ads megtalálja vállalkozásod nevét és logóját a hirdetési landoló oldalon, automatikusan hozzáadja a kampányaidhoz, és megjeleníti a hirdetéseidben. Ezután természetesen áttekinthetsz és eltávolíthatsz minden olyan információt, amelyet nem szeretnél megmutatni. Nem csak automatikus ez, lehetőség lesz arra is, hogy minden kampányhoz kézzel adj hozzá vállalkozásnevet és logót. 

Forrás: Google

A Google törekvése, hogy a keresési eredményoldal vizuálisan egyre vonzóbbá váljon, valamint szeretnék biztosítani, hogy az emberek továbbra is kapcsolatba léphessenek a vállalkozásoddal olyan egyedi megjelenítésű hirdetéseken keresztül, amelyek egyértelműen megkülönböztethetők a keresési eredményektől. Ez az oka annak, hogy a mobilos keresési hirdetések már a „Szponzorált” szóval vannak megjelölve, jól láthatóan a hirdetés bal felső sarkában.

Alkalmassági követelmények

Meg kell felelni bizonyos jogosultsági követelményeknek, és teljesíteni kell a Google ellenőrzési programját, hogy a vállalkozásnevek és logók megjelenhessenek a hirdetésekben. Ennek célja a hirdetői márka identitásának és a felhasználók biztonságának védelme. Minden vállalkozásnevet és logót felülvizsgál a Google, hogy megbizonyosodjon arról, azok megfelelnek a Google Ads irányelveinek és formátumkövetelményeinek

Azokban az esetekben, amikor a Google nem tudja megmutatni a vállalkozás nevét, helyette a megjelenített URL-ből származó domaint adja be. Ha pedig az emblémát nem tudja megjeleníteni, kék földgömb ikont ad a hirdetéshez.

Kinek, mikortól elérhető?

A fentebb leírt funkció egyelőre béta verzióban van, és csak azokra a hirdetőkre korlátozódik, akik megfelelnek a felsorolt jogosultsági feltételeknek és teljesítik az ellenőrzési programot. Értesítést kapsz majd, ha a funkció a rendelkezésedre áll és számodra is elérhető!

Kezdetben a cégnevek angol, japán, francia és német nyelven, majd a jövő év elején további nyelveken is megjelennek. Továbbá a Google tervei szerint a vállalkozások nevei és logói jövőre megjelennek már az asztali számítógépeken végzett kereséseknél is.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet