Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hasonló közönség létrehozása Linkedinen

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.22.

A Linkedin frissítette a célzási lehetőségeket, így végre sokkal relevánsabb célközönséghez van lehetőségünk elérni, mint az eddigiekben.

A hasonló közönségek létrehozása már a Google Ads és Facebook felületén is elérhető, a hirdetők pedig előszeretettel használják is. Mostantól a Linkedin is kínálja ezt a lehetőséget, melynek köszönhetően sokkal relevánsabb, a cégünk számára értékes potenciális ügyfelekhez van lehetőségünk elérni.

linkedin-celzas

Néhány pozitív visszajelzés:

We use lookalike audiences as one part of our strategy to drive lower funnel conversions. We were able to reach a highly relevant audience that generated more contacts and leads in a way that was profitable for our clients. —Harold Christensen, Digital Account Director, Labelium

We used interest targeting on our Brand Awareness campaigns and we are extremely satisfied with the results so far! — Matt Campbell, Multi-Channel Marketing Specialist, SAS Institute

A Linkedin szerint a teszt során a cégek akár 5-10-szeres elérést tudhattak magukénak, mindezt úgy, hogy közben azt a közönséget érték el, akik valóban hasznosak számukra. Ehhez mindössze egy megegyező közönség létrehozására van szükség, például feltöltött email lista alapján.

Az újdonságról a Linkedin informált.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet