Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Három új funkció az Áttekintés oldalon

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.17.

A Google Ads Áttekintés oldalán egyszerűen átlátható a teljes fiók teljesítménye, ami megkönnyíti a kampányok menedzselését. Az elmúlt hónapokban sok fejlesztés történt e téren a felhasználói visszajelzések alapján. Most három új funkcióval is bővült az oldal.

Először is, már az Áttekintés oldalon is megtekinthetőek és alkalmazhatóak a Javaslatok, így egyszerűbb azoknak megfelelően kezelni a fiókot. Hogy ezek priorizálását is segítsék, már az optimalizálási pontszám is közvetlenül elérhető az Áttekintésben.

További új funkció, hogy az Áttekintés oldal tetején elhelyezett ,,Új kampány’’ gombbal is lehet már új kampányokat létrehozni.

google-ads-uj

Végül, a teljes Áttekintés oldal és az egyes kártyák külön is letölthetőek lettek. Ezáltal egyszerűbbé válik a jelentések írása és a fiók adatainak megosztása.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet