Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hamarosan új lehetőségekkel bővül az Advantage+ termékcsalád

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.09.19.
  1. Advantage+ shopping hirdetésütemezés/ szezonalitás támogatás

Mi ez?

Az Advantage+ shopping kampányoknál ezentúl egyedi hirdetési ütemezéseket lehet beállítani Facebook Ads Managerben, hogy pontosan akkor jelenjenek meg a hirdetéseink, amikor szeretnénk. Az új funkció bevezetése folyamatos a fiókokban, és miután elérhetővé válik, szabadon állíthatunk be ütemterveket új és meglévő hirdetéseinkhez. Természetesen ezzel az eddigi funkciók nem vesznek el, továbbra is futtathatjuk a hirdetéseinket ütemtervek nélkül is.

Miért fontos, mik az előnyei?

  • Egyszerűen támogathatjuk a rövid távú promóciókat, például a villámértékesítéseket vagy az ünnepi leárazásokat.
  • Kreatív módon használhatjuk az időszakhoz illeszkedő nyelvezetet (pl. “Végre itt a péntek!”).
  • Kevesebb és könnyebben tervezhető manuális munka.
  1. Advantage+ Audiences alapértelmezettként a fiókban

Mi ez?

Az Advantage+ Audiences része az Advantage+ termékcsomagnak, amely fejlett automatizálási és gépi tanulási technológiát használ a hirdetői kampány teljesítményének növeléséhez kevesebb manuális beállítással. Augusztus 22-én elindult már az Advantage+ Audiences integrálása a hirdetői fiókokba, ami elérhető lesz minden kiemelt támogatást nyújtó fiókban, és a legtöbb kampánycél esetén globálisan.

Fontos: 

A bevezetéskor az Advantage+ Audience lesz a legtöbb hirdető és kampány célkitűzés esetén az Ads Manager alapértelmezett Közönség beállítása. Választhatjuk az eredeti célcsoportbeállítás visszaállítását is, azzal hogy az Audiences részben az Ad Set szintjén található “Vissza az eredeti közönségkészítési élményhez” opciót választjuk..

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Új mérőszám a Meta kampányokban

Sajátítsd el, hogyan tudod testre szabni a Meta riportnézetet, hogy lásd, hány követést hoztak az Instagram-hirdetéseid. Olvasd el, miért lehet ez az új mérőszám értékes a kampányaid szempontjából!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Google Ads Pmax, Shopping és Demand Gen újdonságok

Több Google frissítés is elérhető, amik nagyobb kontrollt adnak a hirdetők kezébe, például demográfiai kizárások, finomhangolható kreatív megjelenések és egy régóta várt újdonság. Tudd meg, pontosan mik ezek!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet