Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Hamarosan új lehetőségekkel bővül az Advantage+ termékcsalád

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2023.09.19.
  1. Advantage+ shopping hirdetésütemezés/ szezonalitás támogatás

Mi ez?

Az Advantage+ shopping kampányoknál ezentúl egyedi hirdetési ütemezéseket lehet beállítani Facebook Ads Managerben, hogy pontosan akkor jelenjenek meg a hirdetéseink, amikor szeretnénk. Az új funkció bevezetése folyamatos a fiókokban, és miután elérhetővé válik, szabadon állíthatunk be ütemterveket új és meglévő hirdetéseinkhez. Természetesen ezzel az eddigi funkciók nem vesznek el, továbbra is futtathatjuk a hirdetéseinket ütemtervek nélkül is.

Miért fontos, mik az előnyei?

  • Egyszerűen támogathatjuk a rövid távú promóciókat, például a villámértékesítéseket vagy az ünnepi leárazásokat.
  • Kreatív módon használhatjuk az időszakhoz illeszkedő nyelvezetet (pl. “Végre itt a péntek!”).
  • Kevesebb és könnyebben tervezhető manuális munka.
  1. Advantage+ Audiences alapértelmezettként a fiókban

Mi ez?

Az Advantage+ Audiences része az Advantage+ termékcsomagnak, amely fejlett automatizálási és gépi tanulási technológiát használ a hirdetői kampány teljesítményének növeléséhez kevesebb manuális beállítással. Augusztus 22-én elindult már az Advantage+ Audiences integrálása a hirdetői fiókokba, ami elérhető lesz minden kiemelt támogatást nyújtó fiókban, és a legtöbb kampánycél esetén globálisan.

Fontos: 

A bevezetéskor az Advantage+ Audience lesz a legtöbb hirdető és kampány célkitűzés esetén az Ads Manager alapértelmezett Közönség beállítása. Választhatjuk az eredeti célcsoportbeállítás visszaállítását is, azzal hogy az Audiences részben az Ad Set szintjén található “Vissza az eredeti közönségkészítési élményhez” opciót választjuk..

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet