Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Hamarosan elérhető lesz minden Meta hirdetési fiókban a Threads hírfolyam elhelyezés

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.05.20.

A Meta Április 23-án bejelentette, hogy globálisan elérhetővé teszik a Threads alkalmazásban megjelenő hirdetéseket a hirdetők számára.

A Threads alkalmazásban jelenleg „Awareness”, „Traffic” és „Sales” kampánycélokkal lehet hirdetéseket futtatni. A Meta javaslata szerint vízszintes (16:9) és négyzetes (1:1) képek használata ajánlott, a videós hirdetések egyelőre nem támogatottak.

Fontos, hogy a „Threads hírfolyam” nem választható önálló hirdetési elhelyezésként – csak az „Instagram hírfolyam” elhelyezéssel együtt lehet kiválasztani.

A hirdetések szintjén beállíthatod, hogy melyik Threads profil képviselje vállalkozásodat a hirdetésben. Ha még nincs Threads profilod, a „Profil létrehozása” gombbal létrehozhatsz egyet.

Forrás:  https://www.facebook.com/business/news/introducing-ads-in-threads

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet