Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google vásárlás már elérhető és jutalékmentes

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.27.

Az elmúlt hónapokban (főként a Koronavírus kapcsán) sokat dolgozott a Google csapata azon, hogy a vállalkozások több fogyasztót érhessenek el, továbbá segítsék az embereket abban, hogy a legjobb terméket a legjobb áron tudják megvásárolni online. Ezt ingyenessé tette a Google a kiskereskedők számára (az USA-ban) a Google Shoppingon keresztül és ezeket a keresőben is elhozták.

Július 23-án a Google egy újabb fontos lépést tett annak érdekében, hogy segítse a kiskereskedőket. Hamarosan azoknak a vállalkozások akik részt vesznek a tesztelésben többé nem kell jutalékot fizetniük a Googlenek. Továbbá még nagyobb szabadságot biztosít a kiskereskedőknek azzal, hogy harmadik fél fizetős szolgáltatásait is elérhetővé teszi, mint például a PayPal és a Shopify.

Ezeknek a változásoknak az a célja, hogy minden vállalkozás számára – a kis üzletektől a nemzeti láncokig és az online piacokig – biztosítsa a legjobb helyet az ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz, függetlenül attól, hogy hol történik vásárlás. 

Az újítások főként a Koronavírus okozta helyzet miatt történtek.

shopping-4974313_1920

Néhány további információ.

 

Zéró jutalékfizetés, amikor a vásárló megvásárolja a termékedet a Google platformján

A kiskereskedők számára több lehetőséget is biztosítanak, mint például az ingyenes listák vagy a Google Shopping rendszerén keresztül történő vásárlás, ugyanakkor sokan a Google vásárlási platformját is használják, hogy a vásárlók kényelmesen és azonnal vásárolhassanak. Azzal, hogy a Google lemond a jutalékáról csökkenti a vállalkozásokra háruló költségeket, ezzel is segítve a különböző méretű vállalkozásokat az Egyesült Államokban.

Támogatják a PayPal és a Shopify fizetős rendszerét

Több kiskereskedő is arróé panaszkodott, hogy szeretnék maguk megválasztani milyen platformot használnak a fizetésre. Ezért a Google lehetővé teszi, hogy már a PayPal és a Shopify rendszerein keresztül is le lehessen ezeket bonyolítani. Tehát ha egy kiskereskedő közvetlenül a Google platformján szeretne értékesíteni akkor ezt most még gyorsabban teheti meg, ráadásul az eddig használt fizetési rendszerét se kell feladni. Azok pedig, akik újak az online eladásban, a Google Merchant Center rendszerében további opciók közül választhatnak majd.

Termék készlet importálás néhány kattintással

Egy új “gyakran használt termékcsatorna”  formátumot tesz lehetővé a kereskedők számára Google. Ez azt jelenti, hogy a kiskereskedők összekapcsolhatják készleteiket, hogy közvetlenül a Google-ön értékesítsenek anélkül, hogy az adatokat újra formázni kelljen. Továbbá egy új lehetőséget adnak ahhoz, hogy a termékinfomációkat bővítsék anélkül, hogy újra fel kelljen tölteni az adatbázist.

Több termék, több eladó, nagyobb választék

Ahogy a Google egyszerűbbé tette a kiskereskedők számára a Google-ön történő eladást, úgy az ez iránti érdeklődés is megnőtt. Annak érdekében, hogy ezeket a vállalkozásokat még jobban fel tudják fedezni a vásárlók egy új kisvállalkozások szűrőt fog létrehozni a Google a Shopping rendszerében.

 

A fenti újítások természetesen először az Egyesült Államokban lesznek elérhetők, de a Google csapata reméli, hogy hamarosan, legkésőbb 2021-re nemzetközileg is elérhetővé válnak. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet