Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Azonnali vásárlás Google hirdetéseknél

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2015.05.18.

Több közösségi platformon is találkozhattunk már a „vásárlás” gombbal, és úgy tűnik végre a Google is beszáll a buliba.

A Wall Street Journal információi alapján a vásárlás gomb egyelőre csak mobilos hirdetéseknél lesz elérhető, és eleinte csupán néhány termékkategóriánál találkozhatunk vele. A jövőben természetesen egyre többféle terméknél bukkanhat fel az azonnali vásárlás opciója.

Google - azonnali vásárlás gomb

A gombra kattintás után egy letisztult Google által üzemeltetett oldalon találjuk majd magunkat mely az adott márka/eladó nevével lesz fémjelezve, s ízelítőt nyerhetünk további termékeiből is.

A Google tervei szerint átadják azon tranzakcióval kapcsolatos információkat (név, email cím, vásárolt termék, stb) az eladóknak, melyeket ők akkor szereztek volna, ha a vásárlás a saját weboldalukon zajlott volna.

A Google szokásaihoz híven továbbra is csupán az átkattintásokért kapna pénzt, az eladott termékek után nem jár majd részesedés.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet