Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google újdonságok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.09.

Google expands Audience Signal Targeting to App campaigns

A Google elérhetővé tette az Audence Signal célzás lehetőségét az Applikációs kampányokhoz is,  amely funkció korábban csak a PMAX kampányokhoz volt elérhető.

  • A frissítés előtt az alkalmazáskampányok célzása teljesen automatizált volt.
  • A hirdetők csak kizárhattak közönséget, közvetlenül nem célozhatták meg őket.

Június 8.- Google expands conversion tracking for Merchant Center

A Google Merchant Center mostantól kibővíti a konverzió követését a keresési  eredményekből és más forrásokból származó adatokra is, hogy átfogóbb teljesítmény betekintést nyújt. 

  • A frissítés a következő hónapokban fog megjelenni.
  • A konverziókövetést kiterjeszti a kereskedők webhelyeiről származó összes konverzióra.
  • A Google ezeket az adatokat a vásárlási keresési élmény optimalizálására, valamint termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztésére használja fel.

A kiterjesztett követés automatikusan érvényes lesz a Google Merchant Centert használó kereskedőkre.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet