Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google újdonságok

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2024.07.09.

Google expands Audience Signal Targeting to App campaigns

A Google elérhetővé tette az Audence Signal célzás lehetőségét az Applikációs kampányokhoz is,  amely funkció korábban csak a PMAX kampányokhoz volt elérhető.

  • A frissítés előtt az alkalmazáskampányok célzása teljesen automatizált volt.
  • A hirdetők csak kizárhattak közönséget, közvetlenül nem célozhatták meg őket.

Június 8.- Google expands conversion tracking for Merchant Center

A Google Merchant Center mostantól kibővíti a konverzió követését a keresési  eredményekből és más forrásokból származó adatokra is, hogy átfogóbb teljesítmény betekintést nyújt. 

  • A frissítés a következő hónapokban fog megjelenni.
  • A konverziókövetést kiterjeszti a kereskedők webhelyeiről származó összes konverzióra.
  • A Google ezeket az adatokat a vásárlási keresési élmény optimalizálására, valamint termékeinek és szolgáltatásainak fejlesztésére használja fel.

A kiterjesztett követés automatikusan érvényes lesz a Google Merchant Centert használó kereskedőkre.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet