Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új termék-, munka- és recept-tevékenységi funkciói vezetik a felhasználókat a keresések során

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.08.28.

A Google kibővítette kapcsolódó tevékenységi kártyáinak funkcionalitását a vásárlással, a munkával és a receptek keresésekkel kapcsolatban – jelentette be a cég múlt kedden.

Az új funkciókat úgy tervezték, hogy megkönnyítsék a felhasználók számára az keresési tevékenységük következő lépését. Három fontos téma került a mostani fejlesztések során terítékre:

  • Vásárlás
  • Álláskeresés
  • Receptek

bar-621033_1920 (2)

A vásárlási tevékenység kártya

A Google keresési találatok most olyan termékeket jelenítenek meg, amelyeket a felhasználó nézett, még akkor is, ha a terméket csak egy olyan cikkben mutatták be, amelyet a felhasználó olvasott.

A foglalkoztatási tevékenység kártya

Ez a tevékenységi kártya új, releváns listákat jelenít meg a felhasználók számára, amelyeket azóta tettek közzé, amikor a felhasználó utoljára keresett egy adott állást, így az álláskeresők egy pillanat alatt megtudhatják, hogy ezekben a listákban melyek az új állások. 

A recept tevékenységi kártya

 A Google most felveszi a recepteket, amelyek a felhasználó által a közelmúltban meglátogatott. A kapcsolódó recepteket miniatűr-előnézet is kíséri majd. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet