Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új termék-, munka- és recept-tevékenységi funkciói vezetik a felhasználókat a keresések során

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.08.28.

A Google kibővítette kapcsolódó tevékenységi kártyáinak funkcionalitását a vásárlással, a munkával és a receptek keresésekkel kapcsolatban – jelentette be a cég múlt kedden.

Az új funkciókat úgy tervezték, hogy megkönnyítsék a felhasználók számára az keresési tevékenységük következő lépését. Három fontos téma került a mostani fejlesztések során terítékre:

  • Vásárlás
  • Álláskeresés
  • Receptek

bar-621033_1920 (2)

A vásárlási tevékenység kártya

A Google keresési találatok most olyan termékeket jelenítenek meg, amelyeket a felhasználó nézett, még akkor is, ha a terméket csak egy olyan cikkben mutatták be, amelyet a felhasználó olvasott.

A foglalkoztatási tevékenység kártya

Ez a tevékenységi kártya új, releváns listákat jelenít meg a felhasználók számára, amelyeket azóta tettek közzé, amikor a felhasználó utoljára keresett egy adott állást, így az álláskeresők egy pillanat alatt megtudhatják, hogy ezekben a listákban melyek az új állások. 

A recept tevékenységi kártya

 A Google most felveszi a recepteket, amelyek a felhasználó által a közelmúltban meglátogatott. A kapcsolódó recepteket miniatűr-előnézet is kíséri majd. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet