Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új shopping hirdetést tesztel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.05.13.

Hétfőn írtunk arról, hogy a Google nem áll meg a fejlesztésben, és jelenleg a Google Shopping fejlesztésével rukkolt elő. Lássuk, mihez kezd még a Keresőóriás a vírus okozta helyzet kezelését segítendő.

A shopping hirdetések mellett, szöveges formátumú kattintható hirdetések is megjelentek az elmúlt napokban, amely igen érdekesnek igérkezik.

Egy szemfüles felhasználó, a SEMrush shopping hirdetése alatt vette észre, ezt az új hirdetési formát. Az alábbi képernyőképen a Body Candy testékszerek hirdetése látható és hogy az átlagos shopping hirdetés alatt, feltűnt egy szöveges hirdetés is, amely kattintható és rendelkezik egy címsorral, valamint egy leírással.

Shopping hirdetési teszt

A szöveges hirdetés a shopping kártyán tűnik fel, azonban ez könnyen összetéveszthető egy organikus találattal is.

A rendszer a szöveget, a Showcase Shopping hirdetési formátumból nyeri ki. A Showcase Shopping nyitóoldal másolata jelenik meg szöveges hirdetésként.

Ez a teszt egyelőre csak az Egyesült Államokban érhető el, aztán majd a teljesítményből és visszajelzésekből kiderül, hogy bevezetik-e széles körben.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet