Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új menü kinézetet tesztel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.04.03.

A Google új navigációs menüt tesztel. A felső menü ráncfelvarrásával minden menüpontot ellátnak egy ikonnal is.

Az eredmények kategóriáját jelző ikonnal bővül a menüsor, mely azon túl, hogy egy frisebb kinézetet biztosít a keresőóriásnak, segíti a találati listák szemléltetését is.

Google-logo

A Twitteren jelent meg a hír egy szemfüles felhasználó által:

https://twitter.com/YoungbloodJoe/status/1111371246065934336

Ahogyan a képen is látható, az ikonok alapvetően szürke színnel jelennek meg, az akítv ikon emelkedik ki közülük színesben.

Sem új menüpontokkal nem bővül a kinézet, sem további változások nem láthatóak, kizárólag az ikonok jelentik az újdonságot a felületen.

Te találkoztál már az új kinézettel?

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet