Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új menü kinézetet tesztel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.04.03.

A Google új navigációs menüt tesztel. A felső menü ráncfelvarrásával minden menüpontot ellátnak egy ikonnal is.

Az eredmények kategóriáját jelző ikonnal bővül a menüsor, mely azon túl, hogy egy frisebb kinézetet biztosít a keresőóriásnak, segíti a találati listák szemléltetését is.

Google-logo

A Twitteren jelent meg a hír egy szemfüles felhasználó által:

https://twitter.com/YoungbloodJoe/status/1111371246065934336

Ahogyan a képen is látható, az ikonok alapvetően szürke színnel jelennek meg, az akítv ikon emelkedik ki közülük színesben.

Sem új menüpontokkal nem bővül a kinézet, sem további változások nem láthatóak, kizárólag az ikonok jelentik az újdonságot a felületen.

Te találkoztál már az új kinézettel?

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet