Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új funkciókkal bővíti a reszponzív keresési hirdetéseket

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.24.

A Google az elmúlt napokban jelentette be, hogy több új funkcióval is bővíti az RSA hirdetéseket. 

Mi a reszponzív keresési hirdetés?

A reszponzív keresési hirdetésekkel olyan hirdetések hozhatók létre, amelyek az ügyfelekhez igazodva több és relevánsabb szöveget jelenítenek meg. Több címsor és leírás is megadható a hirdetésekben, amelyek különféle kombinációit a Google Ads idővel automatikusan teszteli, így megismerhetjük, hogy mely kombinációk teljesítenek a legjobban. A reszponzív keresési hirdetések javíthatják a kampány teljesítményét azáltal, hogy a hirdetés tartalmát úgy módosítják, hogy még inkább illeszkedjen a potenciális ügyfelek keresőkifejezéseihez.

google-408194_1280

Helybővítmény beszúrása

Ez az új funkció lehetővé teszi, hogy hirdetőként megjelenítsük azt a várost, megyét vagy országot, ahol a potenciális ügyfél tartózkodik. Ez a kampány földrajzi célzásán alapul. 

Ezt a beszúrást a {LOCATION (City)} paraméterrel tudjuk megtenni, ahol azt is be tudjuk állítani, hogy mit szeretnénk megjeleníteni, mint pl: város vagy ország. 

helybővítmény beszúrás

Visszaszámlálás

Hasznos funkció, mikor egy akciós terméket hirdetünk és be szeretnénk állítani egy visszaszámlálót, hogy még meddig érvényes az adott akció. Ezzel a funkcióval lehetőségünk van megadni egy befejező dátumot a hirdetésben, ezután pedig a rendszer kiszámolja, hogy mennyi idő van még hátra az akcióból. 

A visszaszámlálási beállítás a {COUNTDOWN paraméter beírásával idézhető elő, itt pedig meg tudjuk adni a befejező dátumot. 

visszaszámlálás paraméter

Új tesztelésre javasolt másolat

Az RSA-k létrehozásakor a rendszer kitölti nekünk a tesztelésre javasolt másolat legördülő menüjét. Ezt a szolgáltatást a Covid-19 időszakában frissítették új javaslatokkal, mint pl: érintés nélküli kézbesítés. 

Amennyiben megadjuk a végső URL-t, akkor további lehetőségeket is ajánl a Google, attól függ, hogy mi szerepel a weboldalunkon. 

RSA hirdetés javaslat

Új eszközjelentés

Az eredmények jobb megértése érdekében, a Google Ads egy új riportot tesz elérhetővé részünkre, amelyben összesíti az egyes eszközök adatait, kampánytól függetlenül, és egy pillanatképet ad a hirdetőknek a teljes teljesítményről. 

Ez hasznos lehet, hogy kiszűrjük a legjobban teljesítő hirdetéseket és nem kell külön hirdetéscsoportokba vagy kampányokba belépni az eredmények megtekintéséhez, mert ebben a riportban összesítve láthatjuk. 

új kampány eszközjelentés

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet