Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új formában nyújt információt a jelzáloghitelekről

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.31.

A Google már jelzáloghitelre történő keresés esetén is megjelenít kivonatot a keresési eredmények között, ami tartalmaz kalkulátort, videót és lépésről-lépésre segédanyagot. Lássuk, miről is van szó pontosan!


A Google új funkciója (ahogyan az általában lenni szokott) egyelőre csak az USA-ban érhető el, és jelenleg csak mobil eszközökön.

house-167734_1920

Hogyan néz ki a gyakorlatban az újdonság? A ‘mortgage’-ra történő keresés esetén előbb 4 hirdetést jelenítenek meg, majd a jelzáloghitel kivonatát, és utána következnek csak az organikus találatok. A füles tagolás többféle információ megjelenítését is lehetővé teszi.

mortgage

A megjelenített információkat úgy állították össze, hogy a felhasználó a döntési folyamatának bármely fázisában is legyen, elégséges információt találjon a kivonatban. Nagy segítség lehet tehát a Google újdonsága azok számára, akik hitel felvételén törik a fejüket, vagy épp már annak valamelyik fázisában állnak.

A kivonat 4 fő információs része:

  • Jelzáloghitel kalkulátor
  • Jelzáloghitel kamat eszköz
  • Lépésről-lépésre segédanyag
  • Edukációs, informatív videók

A kivonat egyelőre csak mobil eszközről érhető el, és csak a nagy keresési volumenű, általános keresési kifejezések esetén jelenik meg.

A Google a funkció létrehozásához az amerikai kormány Consumer Financial Protection Bureau (CFPB) szervével dolgozott együtt, bár a kivonatba behúzott adatok forrása még ismeretlen – valószínűleg a Bankrate.com adatait használják.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet