Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új formában nyújt információt a jelzáloghitelekről

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.31.

A Google már jelzáloghitelre történő keresés esetén is megjelenít kivonatot a keresési eredmények között, ami tartalmaz kalkulátort, videót és lépésről-lépésre segédanyagot. Lássuk, miről is van szó pontosan!


A Google új funkciója (ahogyan az általában lenni szokott) egyelőre csak az USA-ban érhető el, és jelenleg csak mobil eszközökön.

house-167734_1920

Hogyan néz ki a gyakorlatban az újdonság? A ‘mortgage’-ra történő keresés esetén előbb 4 hirdetést jelenítenek meg, majd a jelzáloghitel kivonatát, és utána következnek csak az organikus találatok. A füles tagolás többféle információ megjelenítését is lehetővé teszi.

mortgage

A megjelenített információkat úgy állították össze, hogy a felhasználó a döntési folyamatának bármely fázisában is legyen, elégséges információt találjon a kivonatban. Nagy segítség lehet tehát a Google újdonsága azok számára, akik hitel felvételén törik a fejüket, vagy épp már annak valamelyik fázisában állnak.

A kivonat 4 fő információs része:

  • Jelzáloghitel kalkulátor
  • Jelzáloghitel kamat eszköz
  • Lépésről-lépésre segédanyag
  • Edukációs, informatív videók

A kivonat egyelőre csak mobil eszközről érhető el, és csak a nagy keresési volumenű, általános keresési kifejezések esetén jelenik meg.

A Google a funkció létrehozásához az amerikai kormány Consumer Financial Protection Bureau (CFPB) szervével dolgozott együtt, bár a kivonatba behúzott adatok forrása még ismeretlen – valószínűleg a Bankrate.com adatait használják.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet