Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új forgalmi forrást vezet be: itt a Keen

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.01.

A Keen újdonsága abban rejlik, hogy proaktív módon ajánl releváns tartalmat a felhasználóknak. Ezáltal új és várhatóan eredményes módon tudja a látogatói forgalmat növelni. 

A Keen az internet tartalmának újfajta felfedezését teszi lehetővé a felhasználók számára.

Keen1Keen2Keen3

A Pinterest-hez hasonlított kísérleti applikáció, ami a Google Area 120 projektjének része a gépi tanulást (machine learning) felhasználva ajánl tartalmakat a felhasználóknak – ezáltal a hivatkozási forgalom új forrásává válik.

Az alkalmazás ötlete egy házaspártól ered, akik közös programötleteket osztottak meg egymással. Az ötletek megosztásán és rendszerezésén túl azonban szerettek volna új lehetőségeket is felfedezni. Így született meg a Keen.

Amitől más mint a PInterest: a Keen a gépi tanulás mellett a Google Keresőt használja a legrelevánsabb tartalmak megtalálásához. A listák elemeinek bővülésével az alkalmazás is egyre jobb, a felhasználót leginkább érdeklő tartalmakat tud ajánlani.

A felhasználó által készített listák lehetnek publikusak, meg lehet osztani őket csak a kiválasztott személyekkel, illetve lehetnek nyilvánosak is.

Amíg egy keresőmotor passzív módon, a keresési szándék kifejezése után ajánl tartalmakat, addig a Keen proaktív módon ajánl tartalmat a felhasználónak, a korábbi tevékenységei alapján. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet