Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új forgalmi forrást vezet be: itt a Keen

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.01.

A Keen újdonsága abban rejlik, hogy proaktív módon ajánl releváns tartalmat a felhasználóknak. Ezáltal új és várhatóan eredményes módon tudja a látogatói forgalmat növelni. 

A Keen az internet tartalmának újfajta felfedezését teszi lehetővé a felhasználók számára.

Keen1Keen2Keen3

A Pinterest-hez hasonlított kísérleti applikáció, ami a Google Area 120 projektjének része a gépi tanulást (machine learning) felhasználva ajánl tartalmakat a felhasználóknak – ezáltal a hivatkozási forgalom új forrásává válik.

Az alkalmazás ötlete egy házaspártól ered, akik közös programötleteket osztottak meg egymással. Az ötletek megosztásán és rendszerezésén túl azonban szerettek volna új lehetőségeket is felfedezni. Így született meg a Keen.

Amitől más mint a PInterest: a Keen a gépi tanulás mellett a Google Keresőt használja a legrelevánsabb tartalmak megtalálásához. A listák elemeinek bővülésével az alkalmazás is egyre jobb, a felhasználót leginkább érdeklő tartalmakat tud ajánlani.

A felhasználó által készített listák lehetnek publikusak, meg lehet osztani őket csak a kiválasztott személyekkel, illetve lehetnek nyilvánosak is.

Amíg egy keresőmotor passzív módon, a keresési szándék kifejezése után ajánl tartalmakat, addig a Keen proaktív módon ajánl tartalmat a felhasználónak, a korábbi tevékenységei alapján. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet