Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új forgalmi forrást vezet be: itt a Keen

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.01.

A Keen újdonsága abban rejlik, hogy proaktív módon ajánl releváns tartalmat a felhasználóknak. Ezáltal új és várhatóan eredményes módon tudja a látogatói forgalmat növelni. 

A Keen az internet tartalmának újfajta felfedezését teszi lehetővé a felhasználók számára.

Keen1Keen2Keen3

A Pinterest-hez hasonlított kísérleti applikáció, ami a Google Area 120 projektjének része a gépi tanulást (machine learning) felhasználva ajánl tartalmakat a felhasználóknak – ezáltal a hivatkozási forgalom új forrásává válik.

Az alkalmazás ötlete egy házaspártól ered, akik közös programötleteket osztottak meg egymással. Az ötletek megosztásán és rendszerezésén túl azonban szerettek volna új lehetőségeket is felfedezni. Így született meg a Keen.

Amitől más mint a PInterest: a Keen a gépi tanulás mellett a Google Keresőt használja a legrelevánsabb tartalmak megtalálásához. A listák elemeinek bővülésével az alkalmazás is egyre jobb, a felhasználót leginkább érdeklő tartalmakat tud ajánlani.

A felhasználó által készített listák lehetnek publikusak, meg lehet osztani őket csak a kiválasztott személyekkel, illetve lehetnek nyilvánosak is.

Amíg egy keresőmotor passzív módon, a keresési szándék kifejezése után ajánl tartalmakat, addig a Keen proaktív módon ajánl tartalmat a felhasználónak, a korábbi tevékenységei alapján. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet