Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google új forgalmi csatornát képez a képkeresésen keresztül

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.15.

A Google ezúttal újabb fejlesztéssel rukkolt elő: új forgalmi csatornát képez a képkeresésen keresztül. Mindezt teszi úgy, hogy a képek alá a knowledge graph-ban található faktuális szöveget illeszti be.

Hogy mit is jelent ez? Kvázi ez olyan, mintha egy meta leírást csatolna az egyes képekhez. A leírásban az adott képre vonatkozó információkat fog leírni: mi látható a képen, mit kell a képen szereplő helyről/emberről tudni stb.

bar-621033_1920 (1)

Ennek az a célja, hogy minél nagyobb forgalmat generáljon azokra az oldalakra, ahol az adott kép megjelent. A mögöttes logika az, hogy ha egy felhasználó többletinformációt kap 1-1 képről, akkor nagyobb eséllyel fog átkattintani a képet tartalmazó oldalra, hogy még több információt tudjon meg róla.

Mivel azonban a képről szóló leírása a knowledge graph-ból kerül importálásra (abba pedig megbízható, harmadik féltől származó oldalakról/entitásokról, mint pl. Wikipédia), ez két dolgot jelent:

  1. Muszáj szereznie az adott weboldalnak egy knowledge graph-ot.
  2. Nincs ráhatása, hogy mi jelenik meg a szövegben.
Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet