Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Hírek

Google új címsor-elválasztókat tesztel ugyanazon a találati oldalon

Tartalomjegyzék

Tamás Solcz
2025.07.14.

A Google különböző címsor-elválasztó stílusokat – például függőleges vonalat (|) és kötőjelet (–) – tesztel a keresési hirdetésekben, ugyanazon a keresési eredményoldalon (SERP) belül. A változtatás egyszerre jelenik meg több hirdetésben is egyetlen találati oldalon, lehetővé téve a vizuális formázások közvetlen összehasonlítását.

Egy „utazási biztosítás” keresésre megjelenő Google-találati oldal két szponzorált hirdetést mutat az utazási biztosítás összehasonlítására és fedezetére vonatkozóan. 

A teszt kizárólag a formázásra koncentrál, a hirdetés tartalmán nem változtat. Célja, hogy a Google felmérje, melyik stílus javítja a hirdetések érthetőségét vagy a felhasználói interakciót.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet