Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Trends megújult

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.05.30.

A Google Trends kétségkivül az egyik leghasznosabb SEO eszköz, mert segítségével úgy találhatunk kulcsszavakat, hogy közben segít megérteni azt, hogy hol, hogyan és mikor használják azokat a userek. Az újdonságokkal pedig további támogatást is kapunk.

Az újdonságok tekintetében három területet emelt ki a Google:

  • új funkciók
  • egyszerűbb navigáció
  • több lehetőség adatok és hírek keresésére

Megújult kinézet

A felületet úgy tervezték újra, hogy szorosabban illeszkedjen a Material Design keretrendszerhez, mely mind asztali gépről mind mobilról megfelelően néz ki:

google-trends-uj

Új kulcsszókutatási funkciók

A Google bejelentése alapján az alábbi újdonságok támogatják a kulcsszókutatást:

  • A keresési trendek bemutatása mind napi mind percenkénti bontásban.
  • A News Lab csapat által kidolgozott új szekciók, melyben minden izgalmas adat megtalálható, a világ minden tájáról.
  • Könnyű hozzáférhetőség a keresési adatokhoz, egészen 2001-ig visszamenőleg, mellyel láthatóvá válik, hogyan változtak a keresési trendek az idő múlásával.
  • Új infografikák, melyekek megkönnyítik az összehasonlítást.

Régiónkénti összehasonlítások

A Google Trends új, színes infografikáival lehetőségünk van régiónkénti megtekinteni, hogy hol mely kulcsszó népszerű. Ez igazán hasznos kutatásokat és elemzéseket tesz lehetővé.

Google Trends SEO eszköz

A Google Trends új funkciói lehetővé teszik, hogy azonosítsuk a kulcsszavakat régiónként, és adott földrajzi területeket célozzunk meg speciális tartalmainkkal vagy információinkkal.

A marketing számos területén hasznos ez, ide értve a tartalommarketinget, a PPC-t, a linképítést, mely területen mind segít maximalizálni a hatást.

 

Ezeken felül akár arról is információt kaphatunk, hogy adott években mik voltak országunkban a legnépszerűbb keresések. Például 2017 Magyarországa az alábbi keresésekben bővelkedett:

2017-magyarorszag-keresesek

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet