Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google teszteli a “menetkész rendelést”

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.05.20.

A Google teszteli a menetkész rendelés használatát a helyi shopping hirdetéseknél. A helyi készlet hirdetéseknél kiemelt helye lesz a “készleten” mobil élménynek és a “menetkész rendelés” opciónak. ‍♂

A COVID-19 helyzetre reagálva a Google már eddig is sok lehetőséget adott a helyi vállalkozások számára: bővebb üzenetküldési lehetőség, speciális nyitvatartási idő, kézbesítési lehetőség megjelenítése és más funkciók is a Google Cégem szolgáltatásban. 

További újítás most a “menetkész rendelés” jelvények (=felirat) használata a helyi készlet hirdetéseknél, melyek asztali és mobil nézetben is megjelennek. 

A “menetkész rendelés” 2 kritériuma:

  • az áru aznap vagy másnap átvehető legyen, 
  • érintkezés nélküli felvételi lehetőséggel. 

Amelyik vállalkozás ezt a feliratot szeretné használni, annak vagy a Google képviselőjével kell kontaktolnia ez ügyben, vagy ki kell töltenie ezt az űrlapot

google-shoppping

A szolgáltatás ott érhető el, ahol a helyi készlet hirdetések is megjelennek: Ausztrália, Ausztria, Brazília, Kanada, Dánia, Franciaország, Németország, Japán, Hollandia, Norvégia, Svédország, Svájc, Nagy-Britannia, USA. 

A másik újdonság, hogy a Google megjeleníti a “készleten” és a “shop online” csúszkát a mobilkeresések során is, ha feltételezi, hogy helyi keresési szándék áll fenn. A felhasználók bármelyik fülre kattinthatnak, vagy elcsúsztathatják a hirdetéseket a “készleten” és az “online vásárlás” lehetőségek közötti navigáláshoz is. 

Ezek azért hasznos funkciók, mert a Google szerint a “készleten” típusú keresések a márc. 28 – ápr. 4. közötti héten több mint 70%-kal növekedtek!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet