Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google “Tényellenőrző” a hitelességért

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.01.17.

Internetes felhasználóként gyakran találhatjuk magunkat szemben a dilemmával, hogy vajon az éppen olvasott cikk valós tartalommal bír-e. A keresőóriás tovább segít eligazodni az álhírek és a valóság között.

A Facebooktól is láthattunk ilyen irányú törekvéseket, és a Google is már 3. éve dolgozik azon, hogy ellenőrizze a cikkek hitelességét.

miavalosag

Globálisan ugyanis napi átlag 4 milliárd (!) hírekre irányuló keresés megy keresztül online, nagyon nem mindegy tehát, hogy milyen mértékű azok valóság tartalma.

A google fact checks ellenőrzi a megjelenő hírek hitelességét és ez mostantól látható is lesz a találati listákban, google newsban, 5 ország híreivel. Sajnos egyelőre nem ismert, mely 5 országról van szó, illetve Magyarország még nem tartozik közéjük, de a törekvés mindenképp üdvözölendő.

Mindez a ClaimReview segítségével lehetséges. Hogy hogyan? Azok az oldalak, amelyek elhelyezik a claimreview kódját oldalukra, engedélyt adnak arra, hogy cikkeik mellett megjelenjen, igaz-e vagy sem.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet