Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Survey globálisan elérhetővé vált

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.04.23.

A Google március végén örömmel jelentette be, hogy 50 országra kiterjesztette a Felmérések lehetőségét.

A Survey 2012-es indulásakor a minőségi piackutatást tűzte ki célul a Google, melyet mérettől függetlenül használhatnak a vállalkozások. A piackutatás költségességét és időigényességét szerette volna eszközével csökkenteni.

google-survey

A Google terméke révén könnyedén, gyorsan és megbízhatóan végezhetünk felméréseket. Sőt, a keresőóriás folyamatosan fejleszti is azt. A Surveys 360-nal elindították vállalati verziójukat, mely fejlett célzással és jelentéskészítéssel segíti a cégeket.

Mostantól mindkét verzió felhasználói több mint 50 országban érhetik el a célcsoportjukat. Hogya melyik ez az 50 ország, azt a Google oldaláról megtudhatod.

Ha pedig többre vagy kiváncsi, érdemes megnézned az alábbi videót:

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet