Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Survey globálisan elérhetővé vált

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2018.04.23.

A Google március végén örömmel jelentette be, hogy 50 országra kiterjesztette a Felmérések lehetőségét.

A Survey 2012-es indulásakor a minőségi piackutatást tűzte ki célul a Google, melyet mérettől függetlenül használhatnak a vállalkozások. A piackutatás költségességét és időigényességét szerette volna eszközével csökkenteni.

google-survey

A Google terméke révén könnyedén, gyorsan és megbízhatóan végezhetünk felméréseket. Sőt, a keresőóriás folyamatosan fejleszti is azt. A Surveys 360-nal elindították vállalati verziójukat, mely fejlett célzással és jelentéskészítéssel segíti a cégeket.

Mostantól mindkét verzió felhasználói több mint 50 országban érhetik el a célcsoportjukat. Hogya melyik ez az 50 ország, azt a Google oldaláról megtudhatod.

Ha pedig többre vagy kiváncsi, érdemes megnézned az alábbi videót:

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet