Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Smart Shopping Béta : Új vásárló célkonverzió

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.05.11.

A Google egy pillanatra sem áll meg, még a vírus sem lassíthatja fejlesztéseit. Sőt, ha lehet, még több újdonsággal rukkolnak elő most, mint korábban. Lássuk, mi a legújabb, a smart shoppingot érintő tesztjük.

Google Smart shopping új betaja a következőket teszteli: kizárólag új vásárlókat próbál keresni, nem visszatérőket.

Az újdonság ‘New customer acquisition’ névvel fog futni (NCA).

google-shopping-ujdonsag

Hogyan működik?

A normál shoppinghoz hasonlóan itt is feltűnhetnek hirdetések YTB, gmail, display és más app felületeken, azonban más algoritmus szerint dolgozik.

Mi a teendőnk?

Címke installálás: ahhoz, hogy a rendszer tudja, hogy a user új felhasználó-e vagy sem ezt a 3-at kell vagy ajánlatos meglépni:

  • 540 napos lista automatikusan létrejön a rendszerben, ha eddig nem volt, amikor ezt a célt választjuk ki
  • A hirdető manuálisan is címkézheti a global site taggel a usereket és adhat nekik új felhasználói paramétereket
  • Customer list feltöltés google adsben 
  • Konverziós értéket érdemes megadni, ha eker, akkor automatikus, ha nem, akkor meg lehet és ajánlott megadni konv. értéket,hogy optimálisan tudjon futni. 

Hol lesz elérhető?

A kampány konverziós fül szekciójánál, beállíthatjuk, mint opciót.

Whitelistért jelenleg még a google kontaktot kell kérni, hogy hozzáférhessünk ehhez a teszthez.

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet