Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Shopping változás: „Szponzorált” címke helyett „Hirdetés” már asztali gépen is

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.06.

Novemberben a Google csendben megváltoztatta a Shopping-hirdetések címkézésének módját a mobil keresési eredmények között. Most érkezik ez a változást az asztali nézetben is.

Az asztali Shopping-hirdetések jobb felső sarkában megjelenő „Szponzorált” címkét tehát hamarosan felváltja a „Hirdetés” címke.

shopping cimke

Ez a címke a szállodai hirdetések felett, az utazási eredményoldalakon is megjelenik majd, elsőként a fő keresési eredményoldalon fogjuk látni.

Miért érdekes ez?

Ez a frissítés egységessé teszi a Shopping, Search és a Hotel hirdetések címkézését, és egyértelműbb kezelést kínál a felhasználók számára. Ez különösen igaz a Shopping-fül eredményeire, amelyek most ingyenes listákat tartalmaznak.

Forrás: https://searchengineland.com/google-is-streamlining-ad-labeling-for-shopping-ads-336953

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Júliusi Google Analytics 4 Consent Mode változás

A Google Analytics 4 mostantól nem csak jelzi, hanem egy sávos rendszerrel értékeli is az Adatfolyamokban a consent beállításokat. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

A PMAX kampányok legutóbbi frissítése bevezetett egy új „Képek” szekciót a kampánybeállítások között

A Google automatikusan bekapcsolja a hirdetők számára ezt az új PMAX funkciót.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet