Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google Shopping változás: „Szponzorált” címke helyett „Hirdetés” már asztali gépen is

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.07.06.

Novemberben a Google csendben megváltoztatta a Shopping-hirdetések címkézésének módját a mobil keresési eredmények között. Most érkezik ez a változást az asztali nézetben is.

Az asztali Shopping-hirdetések jobb felső sarkában megjelenő „Szponzorált” címkét tehát hamarosan felváltja a „Hirdetés” címke.

shopping cimke

Ez a címke a szállodai hirdetések felett, az utazási eredményoldalakon is megjelenik majd, elsőként a fő keresési eredményoldalon fogjuk látni.

Miért érdekes ez?

Ez a frissítés egységessé teszi a Shopping, Search és a Hotel hirdetések címkézését, és egyértelműbb kezelést kínál a felhasználók számára. Ez különösen igaz a Shopping-fül eredményeire, amelyek most ingyenes listákat tartalmaznak.

Forrás: https://searchengineland.com/google-is-streamlining-ad-labeling-for-shopping-ads-336953

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet