Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google nyugdíjazta a lapozó oldalakat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.04.05.

A Google hivatalos bejelentése mentén mára nyilvánvalóvá vált, hogy nem használják tovább a prev/next cimkét, azaz a lapozóoldalaknál megszokott elemet.

A Google a Twitteren erősítette meg a hírt, hogy évek óta nem támogatja a rel=next/prev megoldást. Bár a változás egy szemfüles felhasználó által került nyilvánosságra, végül a Google is nyilatkozott az ügyben:

https://twitter.com/googlewmc/status/1108726443251519489

A Google később azt is hozzátette, hogy bár ők már nem, azonban más keresők még alkalmazhatják ezt a lapozást, így érdemes lehet a továbbiakban is használni a jól megszokott megoldást. A Googlebotról úgy nyilatkoznak, hogy elég intelligensnek bizonyul már ahhoz, hogy enélkül is megtalálja a következő és előző oldalakat.

google-prevnext

Természetesen vannak oldalak (pl. az ekereskedelmi oldalak) ahol nem lehetséges erre törekedni, de fontos szem előtt tartani, hogy a felhasználók alapvetően az egyoldalas tartalmakat kedvelik.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet