Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google nyugdíjazta a lapozó oldalakat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.04.05.

A Google hivatalos bejelentése mentén mára nyilvánvalóvá vált, hogy nem használják tovább a prev/next cimkét, azaz a lapozóoldalaknál megszokott elemet.

A Google a Twitteren erősítette meg a hírt, hogy évek óta nem támogatja a rel=next/prev megoldást. Bár a változás egy szemfüles felhasználó által került nyilvánosságra, végül a Google is nyilatkozott az ügyben:

https://twitter.com/googlewmc/status/1108726443251519489

A Google később azt is hozzátette, hogy bár ők már nem, azonban más keresők még alkalmazhatják ezt a lapozást, így érdemes lehet a továbbiakban is használni a jól megszokott megoldást. A Googlebotról úgy nyilatkoznak, hogy elég intelligensnek bizonyul már ahhoz, hogy enélkül is megtalálja a következő és előző oldalakat.

google-prevnext

Természetesen vannak oldalak (pl. az ekereskedelmi oldalak) ahol nem lehetséges erre törekedni, de fontos szem előtt tartani, hogy a felhasználók alapvetően az egyoldalas tartalmakat kedvelik.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet