Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google-t nem is érdekli a HTML lang attribútum

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.11.14.

A nemzetközi vagy úgyis mondhatnánk, hogy a többnyelvű keresőoptimalizálásban az egyik alapbeállítás közé tartozik a HTML lang attribútum használata. Ugyanakkor ez az egyik olyan beállítás is, amit a legtöbbször elfelejtenek vagy kihasználva a különböző CMS rendszerek alapbeállításait, nem is foglalkoznak vele és így hibásan is jelölik meg a priorizált nyelvet.

Most rákérdeztek John Muellernél, Google munkatárs, hogy mégis mekkora szerepe van ennek a beállításnak, mire Mueller egyértelműen kijelentette, hogy semmi. Konkrétan figyelmen kívül hagyják, épp a fentebb említett ok miatt, mert a legtöbbször hibás ez a beállítás. Így inkább maguk értelmezik az oldal nyelvét és az alapján sorolják be.

A témába kicsit bővebben is elmerülnek, mely az alábbi videóban megtekinthető:

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet