Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google-t nem is érdekli a HTML lang attribútum

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.11.14.

A nemzetközi vagy úgyis mondhatnánk, hogy a többnyelvű keresőoptimalizálásban az egyik alapbeállítás közé tartozik a HTML lang attribútum használata. Ugyanakkor ez az egyik olyan beállítás is, amit a legtöbbször elfelejtenek vagy kihasználva a különböző CMS rendszerek alapbeállításait, nem is foglalkoznak vele és így hibásan is jelölik meg a priorizált nyelvet.

Most rákérdeztek John Muellernél, Google munkatárs, hogy mégis mekkora szerepe van ennek a beállításnak, mire Mueller egyértelműen kijelentette, hogy semmi. Konkrétan figyelmen kívül hagyják, épp a fentebb említett ok miatt, mert a legtöbbször hibás ez a beállítás. Így inkább maguk értelmezik az oldal nyelvét és az alapján sorolják be.

A témába kicsit bővebben is elmerülnek, mely az alábbi videóban megtekinthető:

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Megérkezett a Google AI Mode Magyarországra – új korszak a keresésben

A Google bejelentette, hogy 2025 októberétől az AI Mode már Magyarországon és magyar nyelven is elérhető. Fedezd fel, hogyan alakítja át a mesterséges intelligencia a keresési élményt!
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

AI használata a cégedben: szabályok, felelősség és biztonság 2025-ben – hallgasd meg a KLIKKTALK podcast 8. epizódját

A mesterséges intelligencia ma már mindennapi eszköz a cégek működésében. De vajon milyen keretek között lehet és kell használni az AI-t? Milyen felelőssége van a vállalatnak, és hogyan lehet biztonságosan valamint jogszerűen integrálni a ChatGPT-t vagy más AI-alkalmazásokat a mindennapokban?
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Mutass többet