Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google-nek igenis számít a képek címe

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.04.15.

Pár héttel korábban több cikkben is arról számoltak be, hogy a Google gyakorlatilag semmire sem használja a képeknél megadtható title címkét. Azonban Dawn Anderson volt olyan vállalkozókedvű, hogy ezt letesztelje és bizonyította az ellenkezőjét, melyről twitter oldalán beszámolt.

Dawn Anderson egy nagyon egyszerű kis kísérlet keretében megadott egy összetéveszthetetlen image title-t az egyik feltöltött képéhez (semmi mást), majd figyelte a Google találati listáját. Itt a kód:

Dawn-Anderson

Egy héttel később a Google képkeresőjében megjelent a találati listán a title-re keresve így bizonyítva, hogy az alt címke megadása mellett igenis van szerepe a title-nek a képek rangsoroláskor!

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Adathalász-támadások hulláma éri el a Google Ads rendszerét is

Számos ügynökség arról számolt be, hogy drasztikusan megugrott a Manager Accountok elleni adathalász átvételi támadások száma. A csalók szinte tökéletesen lemásolt, megtévesztő Google-meghívó e-maileket küldenek, amelyekkel megszerezhetik a teljes hozzáférést a Google Ads kezelőfiókokhoz.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Hírek

Demand Gen frissítések: okosabb ajánlattétel, AI-videók és jobb YouTube konverziók

A Google Ads legújabb Demand Gen frissítése teljesítményorientált fejlesztéseket hoz a hirdetőknek – az intelligensebb ajánlattételtől az AI-alapú videókészítésig.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet