Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google nagyobb betűméretet tesztel a hirdetések címsorában

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.08.05.

Szemfüles felhasználtók kiszúrták, hogy a Google hirdetéseinek első címsorában jelentősen nagyobb betűméret jelenik meg, mint a hirdetések második címsorában. 

A screenshotokon az látható, hogy az első pózicióban lévő hirdetésnél, az első címsorban szereplő szövegrész nagyobb betűmérettel jelenik meg. A második pozícióban található hirdetésnél már ez nem mondható el, így kifejezetten csak az első pozíciós hirdetéseknél találkozhatunk majd ezzel a lehetőséggel. 

Elképzelhető tehát, hogy minden eddiginél jobban megéri az első pozícióra célozni a hirdetéseink optimalizálásánál.

google ads teszt headline

Egyelőre ez csak egy teszt, tehát élesben kevesek észlelhették, azonban ha a Google széleskörben kiterjeszti ezt az újítást, akkor nagy valószínűséggel még jobb átkattintási arányt fognak eredményezni az első pozícióban lévő hirdetések, így még magasabb lehet a verseny hirdetők körében. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet