Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Google, mint földrengés tudakozó

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2016.07.06.

Innentől kezdve a Google-höz fordulhatunk segítségért abban az esetben is, ha földrengés történt a környékünkön és szeretnénk többet megtudni róla.

A U.S. Geological Survey szerint hozzávetőleg 500.000 földrengést észlelnek minden évben, melyből mindössze 100.000 tartozik az érzékelhető kategóriába. Ebben az esetben az érintett emberek azonnal információéhesek lesznek és elsőkörben a Google-höz fordulnak olyan keresési kifejezéseket használva, mint “earthquake” vagy “earthquake near me”. Innentől kezdve közvetlenül a Google találati listáján kaphatnak információkat a földrengés nagyságáról vagy az érintett földrajzi régióról, anélkül, hogy átkattintatának egy weboldalra.

Google földrengés tudakozó

Egy térkép segítségével megtekinthető az érintett terület és a földrengés erőssége is a területen belül. Így azonnal megtudhatjuk, hogy merre van az epicentruma és mennyire vagyunk tőle. Nem utolsó sorban pedig segít nekünk abban, hogy hol észleltek utórengéseket.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet