Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google (megint) nem indexeli azonnal az új tartalmat

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.05.01.

Többen észrevették, hogy mostanság a Google az olyan oldalakat, mint a Wall Street Journal, New York Times stb. új tartmait nem indexeli be azonnal. Holott ezen oldalak esetében az új cikkoldalakat gyakorlatialg real-time szokta beindexelni.

Az említett Search Engine Land (ahol ez a cikk született) is ugyanez a helyzet: általában percek alatt indexelődnek az új cikkei, legutóbb viszont majd egy órába telt. Magyarán: a Google valamiért nem indexeli be az új, friss oldalakat.

google-index

Nem csupán nem lehet ezeket megtalálni az indexben, de a Search Console is azt mutatja, hogy az adott oldal nem található a Google indexben.

Az ok: valamilyen hiba van a Google rendszerében – korábban is volt már rá példa. Az információ már eljutott hozzájuk: egy felhasználó Twitteren panaszkodott Danny Sullivan-nek, aki továbbította a problémát.
A Google nem indexeli az új tartalmakat 3

Miért baj ez? Azon oldalak esetében, ahol a forgalom fő forrása a friss és ‘breaking’ hírekből fakad, elég nagy organikus visszaesést tapasztalhatnak a napokban.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet