Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google március 12-én frissítette algoritmusát

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.18.

Március 12-én egy két napos algoritmus frissítés volt a Googlenél, melyet a cég maga is megerősített.

A Google háza táján úgy fest, mostanában több frissítés is zajlik, ugyanis legutóbb március 1-én, azt megelőzően pedig februárban frissítettek.

google-algoritmus-valtozas

Az, hogy az algoritmus változás pontosan mivel is jár, még nem teljesen világos, azonban volt olyan, aki azt állítja, hogy a forgalmi adatok változása nélkül a konverzió száma megemelkedett. A SER felmérése szerint azonban többen épp forgalomnnövekedést tapasztaltak.

A frissítés nem hivatalosan Florida 2 néven fut, mely elnevezést a Google nem erősített meg:

 

Te tapasztaltál valamilyen változást a forgalmadban?

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Nyakunkon az új Meta algoritmus frissítés: mit jelent az Andromeda a hirdetésoptimalizálásban?

A Meta új Andromeda algoritmusa teljesen átalakítja a hirdetéseidet. Vizsgáljuk meg, miről is van szó és mit jelent mindez a hirdetésoptimalizálásban!
Tovább a cikkhez
Dorottya Somogyi
e-kereskedelem

LLM-ajánlások konverziója vs. Google: e-kereskedelmi tanulmány

A ChatGPT és más AI-asszisztensek már valódi forgalmat hoznak az e-kereskedelembe. De vajon mennyire térül meg ez a forgalom a Google-höz vagy az e-mail csatornákhoz képest?
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Mutass többet