Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google lezárja a havi költségkeret tesztet

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.04.17.

A Google értesítette a felhasználókat, hogy áprilistól nem lesz elérhető a havi Budget-beállítás.

Aki megkapta ezt az értesítést, annak két lehetősége van a továbbiakra: vagy átvált napi költségkeretre, vagy ha ezt nem teszi meg, akkor a költés automatikusan átváltásra kerül. 

google-budget

A teszt egyébként 2019 szeptemberében kezdődött. Akik hozzáfértek a Béta verzióhoz, továbbra is megadhatják a költést havi szinten, de a rendszer át fogja váltani napira.

A havi költségkeret-beállítás jó lehetett volna azoknak, akik egy-egy kampányra fix összeggel számolnak, de a teszt mégse tűnik túl sikeresnek, mert amikor a havi keret elkezdett csökkenni, teljesen leálltak a hirdetések.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja középen céltáblával, stratégiai elemekkel körülvéve: vágólap célokkal, sakkfigura, folyamatábra szimbólumok, céldiagram és irodai tárgyak. A "stratégia" szó jobbra megjelenik egy ingyenes online email küldő eszköz mellett. kék háttér.

Google Marketing Live 2025

Idén a Google Marketing Live nemcsak egy esemény volt, hanem egy valódi élmény: pezsgő hangulat, inspiráló beszélgetések és rengeteg „wow-pillanat” a szakma legjobbjaitól. 
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet