Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google lehetővé teszi a kiskereskedők számára a termékinformációk testreszabását a keresési eredmények között

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.08.26.

A kiskereskedők új módszerekkel  is ellenőrizhetik, hogy termékeik hogyan jelennek meg a Google keresési eredményeiben robotok metacímkéinek és HTML attribútumának felhasználásával.

A termékoldalak megjelölésének ezen új módszerei lehetővé teszik a kiskereskedők számára, hogy a keresési kódrészleteket testreszabják.

A kiskereskedők már használhatják a schema.org jelölést vagy a Google Merchant Center szolgáltatást annak meghatározására, hogy hogyan akarják megjeleníteni terméküket a keresési eredmények között. A Google azonban dönthet úgy, hogy más, az adott oldalon található tartalmat is megjelenít a találati listákon (amelyeket a feltérképezés során talál az oldalon). 

Íme néhány módszer, amellyel a kiskereskedők ellenőrzéseket vezetnek be annak érdekében, hogy korlátozzák a termékek és a termékadatok megjelenését a Google-on.

  • A kiskereskedők most használhatják a „nosnippet” robotok metacímkét a termékoldalakon. Ez megakadályozza, hogy minden részlet megjelenjen az oldalon a keresési eredmények között 

Példa: 

seo 1

A kiskereskedők a „maximum snippet : [szám]” robotok metacímkéjével karakterekben megadhatják a maximális kódrészletet.

Ha a strukturált adatok meghaladják a maximális kódrészlet hosszát, akkor az oldal eltávolításra kerül minden ingyenes találatból. 

Példa: 

seo2

-A kiskereskedők testreszabhatják a részükben megjelenő termékképet a „max-image-preview: [setting]” robotok metacímkéjével.

Példa: 

seo3

A „data-nosnippet” HTML attribútum-al a kereskedők  megadhatják a tartalom olyan részét, amelyet nem szabad belefoglalni a keresési részletekbe.

Ne feledjük, hogy ha ezt az attribútumot alkalmazzuk az árra, a rendelkezésre állásra, a besorolásokra vagy a termék képére vonatkozó információkkal, akkor az oldal eltávolítja az összes ingyenes listázási élményt! 

Példa: 

seo4

A cikk a SEJ angol nyelvű cikke alapján íródott.

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet