Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google Képeknél mostantól hirdetésekkel is találkozhatunk

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2019.03.06.

Amikor az Egyesült Államokban valaki keres valamit, biztosan a Google felületét keresi fel először. Ez valószínűleg más országokban is hasonlóan működik, ezért új fajta megoldást hozott létre a keresőóriás, ahova már a Képtalálatokat is bevonja.

A kutatás rámutatott arra is, hogy a keresést végzőket magas arányban befolyásolja a vásárláskor a a szöveg mellett a kép is, és gyakran megnézik a Google Képek fülét is. Ezt felismerve döntött úgy a Google, hogy ezen a felületén is lehetőséget biztosít a kereskedelmi ajánlat kommunikálására, és kiterjeszti ide is Shopping hirdetéseit.

Egyelőre (ahogyan az általában lenni szokott) csak egy szűk kiválasztott réteg használhatja ezt a formátumot és találkozhat vele (az indulás óta hirdetők ezrei használják 17 országban).

Shoppable_Image_hirdetes

Ahogyan a példán is látható, ezt nagyjából úgy kell elképzelni, hogy a látogató otthoni irodára keres ötleteket, majd a Google Képtalálatok között böngészve árcimkékkel jelzett ajánlatokra is bukkanhat. Egészen hasonlóan néz ki, mint az Instagram esetében.

Te mit gondolsz erről az újdonságról? Szerinted is hasznos lehet?

 

A hír a Google blogján jelent meg.

 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet