A Google 04.14-én bejelentette hogy a “Javaslatok automatikus alkalmazása” bevezetésre kerül az összes Google Ads fiókban.
A javaslatok funkció megkönnyíti a teljesítmény növelését és a változó piacon való új lehetőségek keresését. Több hirdető azt a visszajelzést adta a Google felé, hogy a javaslatok áttekintése és alkalmazása olykor időigényes. A kampányok hatékonyabb optimalizálása érdekében mostantól lehetőség van a javaslatok automatikus alkalmazására.
Egy egy feliratkozási funkció, hogy a javaslatok bizonyos részhalmazait a rendszer automatikusan alkalmazza a fiókban, amivel javíthatjuk a fiók teljesítményét, és időt takaríthatunk meg.
Több mint 17 javaslat közül választhatunk, hogy melyeket alkalmazzuk automatikusan. Ezeket a beállításokat bármikor módosíthatjuk, illetve leiratkozhatunk róluk.
Az “Előzmények” lapon megtekinthetjük, hogy a rendszer mikor és hányszor alkalmazta ezeket a javaslatokat. Így könnyebben nyomon tudjuk követni a fiókban végrehajtott módosításokat.
A funkció bekapcsolásához kattintsunk a Javaslatok oldal jobb felső sarkában található Automatikus alkalmazás lehetőségre. A Google felhívja a figyelmet arra, hogyha a feliratkozás mellett döntünk, a költségkeretet nem fogják változtatni ezzel a funkcióval, csak az ajánlatok és ajánlattételi stratégiák változhatnak.