Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google “Javaslatok automatikus alkalmazása”

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.04.20.

A Google 04.14-én bejelentette hogy a “Javaslatok automatikus alkalmazása” bevezetésre kerül az összes Google Ads fiókban.

A javaslatok funkció megkönnyíti a teljesítmény növelését és a változó piacon való új lehetőségek keresését. Több hirdető azt a visszajelzést adta a Google felé, hogy a javaslatok áttekintése és alkalmazása olykor időigényes. A kampányok hatékonyabb optimalizálása érdekében mostantól lehetőség van a javaslatok automatikus alkalmazására. 

Egy egy feliratkozási funkció, hogy a javaslatok bizonyos részhalmazait a rendszer automatikusan alkalmazza a fiókban, amivel javíthatjuk a fiók teljesítményét, és időt takaríthatunk meg. 

Több mint 17 javaslat közül választhatunk, hogy melyeket alkalmazzuk automatikusan. Ezeket a beállításokat bármikor módosíthatjuk, illetve leiratkozhatunk róluk.

Az “Előzmények” lapon megtekinthetjük, hogy a rendszer mikor és hányszor alkalmazta ezeket a javaslatokat. Így könnyebben nyomon tudjuk követni a fiókban végrehajtott módosításokat. 

A funkció bekapcsolásához kattintsunk a Javaslatok oldal jobb felső sarkában található Automatikus alkalmazás lehetőségre. A Google felhívja a figyelmet arra, hogyha a feliratkozás mellett döntünk, a költségkeretet nem fogják változtatni ezzel a funkcióval, csak az ajánlatok és ajánlattételi stratégiák változhatnak. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

SEO

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba?

Mi az a Google AI Overviews, és mit kell tenni ahhoz, hogy a weboldalad is bekerüljön az összefoglalóba? Segítünk!
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos
Hírek

Mit jelent a Generative Engine Optimization (GEO) a márkád jövője szempontjából? Kiderül új KLIKKTALK adásunkból! – 5. epizód

A keresők világa forradalmi átalakuláson megy keresztül – és aki nem készül fel időben, az lemaradhat a legnagyobb lehetőségekről! Legújabb KlikkTalk adásunkban Varga Balázst, a Profession.hu marketingigazgatóját hívtuk vendégül, aki elsőként kezdett itthon érdemben foglalkozni a GEO-val, vagyis a Generative Engine Optimization-nel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Mutass többet