Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google “Javaslatok automatikus alkalmazása”

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2021.04.20.

A Google 04.14-én bejelentette hogy a “Javaslatok automatikus alkalmazása” bevezetésre kerül az összes Google Ads fiókban.

A javaslatok funkció megkönnyíti a teljesítmény növelését és a változó piacon való új lehetőségek keresését. Több hirdető azt a visszajelzést adta a Google felé, hogy a javaslatok áttekintése és alkalmazása olykor időigényes. A kampányok hatékonyabb optimalizálása érdekében mostantól lehetőség van a javaslatok automatikus alkalmazására. 

Egy egy feliratkozási funkció, hogy a javaslatok bizonyos részhalmazait a rendszer automatikusan alkalmazza a fiókban, amivel javíthatjuk a fiók teljesítményét, és időt takaríthatunk meg. 

Több mint 17 javaslat közül választhatunk, hogy melyeket alkalmazzuk automatikusan. Ezeket a beállításokat bármikor módosíthatjuk, illetve leiratkozhatunk róluk.

Az “Előzmények” lapon megtekinthetjük, hogy a rendszer mikor és hányszor alkalmazta ezeket a javaslatokat. Így könnyebben nyomon tudjuk követni a fiókban végrehajtott módosításokat. 

A funkció bekapcsolásához kattintsunk a Javaslatok oldal jobb felső sarkában található Automatikus alkalmazás lehetőségre. A Google felhívja a figyelmet arra, hogyha a feliratkozás mellett döntünk, a költségkeretet nem fogják változtatni ezzel a funkcióval, csak az ajánlatok és ajánlattételi stratégiák változhatnak. 

Kapcsolódó szolgáltatások:
Címkék:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet