Vissza a cikkekhez

Blog

Tartalomjegyzék

A Google ismét újdonságokat tesztel

Tartalomjegyzék

Klikkmánia
2020.06.29.

A Google teszteli, hogy a termékcsatornák összekapcsolhatóak legyenek az App kampánnyal, valamint kibővíti a belsőlinkbővítményeket és új kampány jelentések is elérhetőek lesznek.

A frissítések célja az alkalmazástelepítési eredmények javítása.

A mobil használat még jobban felgyorsult a Covid-19 alatt, így a Google a napokban egy tesztet jelentett be, amely összekapcsolja a hírcsatornákat az App kampányokkal és kibővíti a belsőlinkbővítményeket több hirdetési formátumra is, illetve további alkalmazás kampány teljesítmény jelentést is biztosítani fog, hogy még jobban ki tudjuk elemezni az eredményeket. 

Hírcsatornák az App kampányokban

A Google teszteli azt a lehetőséget, hogy a termékcsatornánkat összekapcsoljuk az App kampányunkkal, így termékképeket és egyéb releváns adatokat is meg tudunk jeleníteni az alkalmazástelepítési hirdetésekben. Az App kampányok hírcsatornáinak beállítása az elkövetkező hónapokban globálisan is megjelenik. A Google állítása szerint 6%-kal növekedtek az app letöltések és 17%-kal az alkalmazáson belüli műveletek az elmúlt időszakban.

Ez a lehetőség nem csak az e-kereskedelmi webáruházakra vonatkozik, hanem az utazási irodák és élelmiszer szállítással foglalkozó cégek is igénybe vehetik majd.

A belsőlinkek használatával a felhasználókat közvetlenül a termékekhez landoltathatjuk. 

google-ads-app-kampány-belsőlinkbővítményA Google az elkövetkező hónapokban továbbá engedélyezi az alkalmazások belsőlinkbővítményeit a YouTube, Hotel, Gmail és Discover hirdetések számára is. 

Az új kampányjelentésekben látható lesz, hogy a felhasználók melyik bővítményekre kattintottak a legtöbbször, valamint további hasznos mutatókat is be tudunk állítani az oszlop beállításnál. 

app-kampány-belsőlinkbővítmény-jelentés

Ezeknek a frissítéseknek a célja, hogy javítsák az alkalmazás telepítési eredményeket azáltal, hogy a hirdetésekben javul a felhasználói élmény. 

Kapcsolódó szolgáltatások:

Tetszett a cikk?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?
Feliratkozom a hírlevélre

Kapcsolódó cikkek

Social marketing

SEO meets Social: Az Instagram posztok mostantól megjelennek a Google találatok között

A Google mostantól indexeli az Instagram üzleti és creator profiljainak posztjait beleértve a Reels-eket is. Ez nemcsak technikai újítás, hanem stratégiai mérföldkő a SEO és a közösségi média világában.
Tovább a cikkhez
Zoltán Keresztessy
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

AI Max for Search, az első tapasztalatok és tippek a bevezetéshez

A Google Ads kampányok alapjai és működése most már véglegesen átalakultak. A Google az új, AI Max for Search kampányai nemcsak a hirdetések elérését szélesíti, hanem alapjaiban változtatja meg a keresési hirdetések működését is.
Tovább a cikkhez
Tamás Solcz
Mutass többet