A Google teszteli, hogy a termékcsatornák összekapcsolhatóak legyenek az App kampánnyal, valamint kibővíti a belsőlinkbővítményeket és új kampány jelentések is elérhetőek lesznek.
A frissítések célja az alkalmazástelepítési eredmények javítása.
A mobil használat még jobban felgyorsult a Covid-19 alatt, így a Google a napokban egy tesztet jelentett be, amely összekapcsolja a hírcsatornákat az App kampányokkal és kibővíti a belsőlinkbővítményeket több hirdetési formátumra is, illetve további alkalmazás kampány teljesítmény jelentést is biztosítani fog, hogy még jobban ki tudjuk elemezni az eredményeket.
Hírcsatornák az App kampányokban
A Google teszteli azt a lehetőséget, hogy a termékcsatornánkat összekapcsoljuk az App kampányunkkal, így termékképeket és egyéb releváns adatokat is meg tudunk jeleníteni az alkalmazástelepítési hirdetésekben. Az App kampányok hírcsatornáinak beállítása az elkövetkező hónapokban globálisan is megjelenik. A Google állítása szerint 6%-kal növekedtek az app letöltések és 17%-kal az alkalmazáson belüli műveletek az elmúlt időszakban.
Ez a lehetőség nem csak az e-kereskedelmi webáruházakra vonatkozik, hanem az utazási irodák és élelmiszer szállítással foglalkozó cégek is igénybe vehetik majd.
A belsőlinkek használatával a felhasználókat közvetlenül a termékekhez landoltathatjuk.
A Google az elkövetkező hónapokban továbbá engedélyezi az alkalmazások belsőlinkbővítményeit a YouTube, Hotel, Gmail és Discover hirdetések számára is.
Az új kampányjelentésekben látható lesz, hogy a felhasználók melyik bővítményekre kattintottak a legtöbbször, valamint további hasznos mutatókat is be tudunk állítani az oszlop beállításnál.
Ezeknek a frissítéseknek a célja, hogy javítsák az alkalmazás telepítési eredményeket azáltal, hogy a hirdetésekben javul a felhasználói élmény.